Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز دشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته دولت اظهار داشت: در بخش راه های اصلی و چهار خط کردن در حوزه استحفاظی شهرستان در مسیر (مهران _ دهلران _ اندیمشک) بیش از هفت هزار میلیارد ریال در حال هزینه شدن است که عملیات اجرایی آن شروع شده و با پیشرفت خوبی در فازهای مختلف در حال انجام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حذف نقاط پر حادثه و حادثه خیز در منطقه نصریان با اعتبار یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال با پیشرفت بیش از ۲۰ درصد در حال اجراست و راه های دیگر که از خواسته های بحق مردم است مانند جاده چمسرخ در آینده نزدیک به پیمان خواهد رفت .

مدیر راه و شهرسازی دهلران تاکید کرد: در بخش مسکن مهر با وجود تعاونی بودن پروژه های مسکن مهر راه و شهرسازی فراتر از وظیفه قانونی خود عمل کرده بطوریکه از یک هزار و ۹۷۵ واحد مسکن مهر بیش از یک هزار و ۷۵۰ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است و حدود ۲۲۵ واحد باقی مانده از پیشرفت فیزیکی بین ۷۰ تا ۸۰ درصدی برخوردار هستند.

دشتی یادآور شد: در بخش مسکن اقشار ویژه و خانواده شهدا بیش از ۴۰ قطعه واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

وی در خصوص مسکن ملی هم اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام کردند که ۵۵۰ نفر واجد شرایط بودند ولی بعلت عدم استقبال مردم از آورده اولیه طرح راکد ماند که با پیگیری های مقامات ارشد استان و احتمال واگذاری زمین بصورت ویلایی مردم در حال ثبت نام تا تکمیل ظرفیت هستند.

مدیر راه و شهرسازی دهلران تصریح کرد: در بخش حفاظت از اراضی شهرستان دهلران در چهار شهر دهلران، موسیان ، پهله و میمه بطور شبانه روز مشغول صیانت و حفاظت از اراضی هستند که نتیجه این تلاش به صفر رساندن ساخت و سازهای غیر مجاز در سال جاری است.

دشتی گفت: در بخش بافت‌های فرسوده سال جاری بیش از ۴۰ مورد تایید و جهت انجام امور به ادارات و بانک‌ها و شهرداری معرفی شده اند و در زمینه صدور سند سال گذشته و پنج ماهه سال جاری بیش از یک هزار و ۷۰۰ سند تک برگ برای همشهریان صادر شد.

وی با اشاره به موضوع دفاع (حقوقی و کیفری) از اراضی ملی دولتی و بیت المال در آرای بدوی و قطعی تاکید کرد: سال جاری بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع پیگیری شده و همچنین جهت توسعه شهرهای حوزه استحفاظی بیش از ۴۰۰ هکتار به این شهرها الحاق شده است.

برچسب‌ها ایلام وزارت راه و شهرسازی دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت راه و شهرسازی دهلران ایلام وزارت راه و شهرسازی دهلران راه و شهرسازی یک هزار سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار