Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، بانوان فردا از درب شرقی ورزشگاه آزادی و پارکینگ شماره ۲۱ اجازه ورود به مجموعه ورزشی را دارند و بعد از ورود به این قسمت با اتوبوس به تونل شماره ۲ ورزشگاه که مشرف به جایگاه شماره ۵ ورزشگاه ازادی است منتقل خواهند شد. تعداد ۵۰۰ قطعه بلیت به بانوان اختصاص یافته و بانوانی که موفق به تهیه بلیت نشده‌اند فردا به ورزشگاه مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بانوان محترم فردا از آوردن لوازمی مثل کیف دستی، لوازم آرایشی، پاور بانک اکیدا خودداری کنند زیرا مأموران انتظامی اجازه ورود این اقلام را به ورزشگاه نمی‌دهد.

کد خبر 5572258

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاگران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال مس کرمان لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران کمیته ملی المپیک بسکتبال مهدی طارمی ریکاردو ساپینتو تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی شیخ دیاباته فدراسیون فوتبال مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد