Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور استاندار همدان پروژه‌های زمین چمن مصنوعی، سایت موزه و بازار سینا در همدان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، با حضور استاندار و مقامات استان، شهردار همدان و برخی از مدیران شهری، پروژه‌های مختلف شهرداری همدان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای تبیین و یادآوری اقدامات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است تا این خدمات و اقدامات برای مردم ملموس باشد.

قاسمی فرزاد نظام جمهوری اسلامی را منشأ بسیاری از خدمات دانست و افزود: تمامی مسئولان اجرایی استان همدان باید اقدامات انجام شده در نهاد و سازمان خود را به اطلاع مردم برسانند تا شهروندان بیشتر و بهتر در جریان این اقدامات قرار گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه سایت موزه میدان امام اولین پروژه سایت موزه کشور است گفت: این پروژه به دلیل استقرار در مرکز شهر همدان و قرارگیری در مسیر شهروندان و گردشگران یکی از پروژه‌های مهم شهر همدان است که با افتتاح و بهره‌برداری آن شاهد استقبال همشهریان خواهیم بود.

در ادامه این مراسم مقام ارشد استان ورزشگاه شهدای شهرداری همدان را از دیگر پروژه‌های مهم دانست و عنوان داشت: در دین اسلام در کنار تأکید بر رسیدگی به مسائل معنوی، توصیه های مهمی نیز در زمینه ورزش شده است.

قاسمی فرزاد گفت: با افتتاح این پروژه جوانان و نوجوانان همدانی می‌توانند در مسیر ورزش قدم بردارند.

در ادامه این افتتاحیه سید مسعود حسینی شهردار همدان به دلایل انتخاب شهر همدان به عنوان مقصد گردشگران اشاره کرد و عنوان داشت: قدمت و سابقه تاریخی شهر همدان یکی از دلایل انتخاب گردشگران به عنوان مقصد مطرح است.

حسینی در مورد سایت موزه میدان امام ره اظهار داشت: این پروژه به دلیل معرفی قابلیت های ارزشمند مرکزی شهر همدان در حوزه های مختلف گردشگری افتتاح می‌گردد.

همچنین شهردار همدان در آیین افتتاحیه چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: افزایش سرانه فضاهای ورزشی و قهرمانی از اهداف اصلی این پروژه بوده است که همواره این موضوع در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته است.

این مقام ارشد مدیریت شهری همدان احداث چمن مصنوعی را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: با افتتاح این پروژه شاهد صرفه جویی روزانه بیست هزار لیتر آب خواهیم بود که در گذشته باید صرف آبیاری چمن طبیعی این ورزشگاه می شد.

شهردار همدان در آیین افتتاحیه پروژه سینا گفت: بازار بزرگ سینا بزرگ‌ترین پروژه اداری- تجاری است که 11 هزار و 500 متر زیر بنا دارد و توجه به مباحث ترافیکی نیز در این پروژه لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت و مصالح به کار گرفته شده در این طرح به روز است گفت: این پروژه از نظر ساخت و کیفیت مطلوب است و امیدواریم در راستای تقویت گردشگری در شهر مورد استفاده قرار گیرد.

حسینی افزود: این پروژه دارای بزرگ‌ترین سقف شیشه‌ای بوده و رستورانی با منظره آرامگاه دارد.

 مهرداد خورشیدوند سرپرست منطقه یک شهرداری نیز با بیان اینکه پروژه میدان امام ره با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است افزود: مساحت زیربنای سازه پروژه 300 متر مربع می باشد که به همراه محوطه سازی های اطراف به 1200 مترمربع می رسد. وی افزود: سعی شده است این پروژه با مصالحی ساخته شود که با فضای سنتی میدان امام سنخیت داشته باشد. خورشید وند با اشاره به ویژگی های این پروژه گفت: علاوه بر آب‌نما و پیاده سازی مجموعه، سیستم ذوب برف در محوطه سازی این پروژه به کار رفته است که باعث تسهیل رفت و آمد شهروندان در فصل بارش و زمستان خواهد شد.

پیشرفت 60 درصدی خط انتقال آب رودخانه دره مرادبیگ به همدان امام جمعه همدان: عملکرد دولت سیزدهم، اثرگذار و مطلوب است کنترل کیفیت آب تانکرهای سیار آبرسانی در همدان/آب چاه پیش از مصرف جوشانده شود

همچنین در ادامه سرپرست منطقه یک با اشاره به اینکه چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری به متراژ 6165 متر مربع و با هزینه 90 میلیاردی احداث شده است گفت: جهت اجرای پروژه بیش از هزار متر لوله زهکشی همراه با زیرسازی های مربوط به کار رفته است تا در موقع بارش پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشد.

وی عنوان داشت: همچنین 700 متر مربع فنس کشی و 1300 مترمربع پیاده سازی و بیش از 500 متری جدول‌کاری اطراف این مجموعه از دیگر اقدامات در جهت بهره‌برداری از این پروژه است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار همدان بهره برداری چمن مصنوعی میدان امام شهر همدان سایت موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری

سرهنگ اسماعیل احسان‌پور درباره ترافیک صبحگاهی شهر تهران گفت: «در رصد‌های پلیسی مشخص شد که از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، ترافیک در بیشتر معابر پر تردد پایتخت آغاز شده است. این ترافیک از غرب، شرق و جنوب تهران به سمت مراکز و شمال شکل گرفته و در حال حاضر از حجم آن کاسته شده است. با این وجود با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود از حدود ساعت ۱۷ ترافیک عصرگاهی آغاز شود، ماموران پلیس راهور از آمادگی لازم برای مدیریت ترافیک برخوردارند. لازم است مردم نیز از تردد‌های غیرضروری با خودروی شخصی خود در ساعات پیک ترافیک خودداری کنند.»

به گزارش ایسنا، وی درباره معابر و بزرگراه‌های دارای بار ترافیک صبحگاهی نیز گفت: در بزرگراه تهران - کرج، بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی محدوده خیابان نیروی زمینی، بزرگراه شهید زین الدین در محدوده صدف، بزرگراه علامه جعفری در محدوده شقایق، بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان، بزرگراه شهید لشگری در محدوده شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان ترافیک پرحجم، اما روان بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره)، بزرگراه شهید آبشناسان در محدوده سردار جنگل، بزرگراه شهید همت در محدوده جنت آباد، بزرگراه شهید چمران در محدوده پارک نهج البلاغه ترافیک نیمه سنگین بود. همچنین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی در محدوده شهیدان، خیابان جانبازان در محدوده میدان میدان امام رضا (ع) نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

احسان‌پور افزود: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید، بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در محدوده ستاری نیز ترافیک صبحگاهی نیمه سنگین بود.

وی با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت از تونل‌های درون شهری ممنوع است، گفت: لازم است موتورسواران از تردد از داخل تونل‌های شهری پرهیز کنند. همچنین عابران پیاده نیز حتما از گذرگاه‌های مخصوص عابرپیاده تردد کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود