Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای رزمایش خود‌حفاظتی در این مجموعه خبر داد و گفت: رزمایش خود‌حفاظتی بعنوان پیش زمینه‌ای برای تحقق اهداف پدافند غیر‌عامل، ارتقا توانمندی و کاهش آسیب‌پذیری در مواجهه با تهدیدات احتمالی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ محمود کشاورز افزود: این مانور با هماهنگی مدیریت پدافند غیر‌عامل استانداری ایلام، هلال احمر، بسیج، صدا و سیما، واحدهای حراست، منابع انسانی، روابط عمومی و امور HSE در ساختمان مرکزی این شرکت با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این رزمایش به منظور حفظ و احراز آمادگی واحد‌های حراست و بسیج و سایر کارکنان در زمان وقوع حادثه، شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروهای عمل‌کننده در رزمایش، سنجش سرعت عمل بعد از حادثه فرضی برای نیروهای درون سازمانی، سنجش میزان عملکرد و همکاری برون سازمانی در رزمایش تجهیزات ایمنی ساختمان، امداد‌رسانی و کمک‌های اولیه، پیش‌بینی محل امن برای استقرار نیروها و هدایت ارباب رجوع برگزار شد.

کشاورز با اشاره به اینکه برای برگزاری این رزمایش، سناریو لازم تدوین و مورد تاُیید پدافند غیر‌عامل استانداری قرار گرفت، تصریح کرد: پس از اجرای عملیات مطابق سناریو، جلسه ارزیابی متشکل از ارزیابان داخلی و خارجی تشکیل و نقاط قوت و قابل بهبود مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: از نقاط قوت این مانور می‌توان به واکنش سریع همکاران و اتمام عملیات در زمان کمتر از مدت پیش‌بینی شده و همکاری بسیار مطلوب بین واحدی و سایر سازمان‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری 13 مانور در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: این مانورها در زمینه پاره‌گی شبکه، زلزله، آسیب به پرسنل در اثر برق گرفتگی با علمک برق دار، گرمای هوا در تابستان و گرمازدگی پرسنل، حملات سایبری، آسیب به خط‌لوله توزیع گاز ناشی از برخورد بیل مکانیکی و غیره بوده است.

کشاورز با بیان اینکه هدف از برگزاری این مانورها ایجاد آمادگی در پرسنل برای شرایط بحران و اضطراری بوده است، افزود: برگزاری مانورهای متعدد برنامه‌ریزی شده برای آمادگی نیروهای خدمات‌رسان و آماده نگهداشتن تاُسیسات و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رزمایش خودحفاظتی شرکت گاز ایلام محمود کشاورز 13 مانور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ساکنان ایلام

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: با توجه به پیش‌بینی‌های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی‌های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و امکان سرریز سد‌های ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه‌ها و دهانه پل‌ها خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام نسبت به وقوع سیل در این استان هشدار داد.

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود