Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:45:51 GMT

مس را شکست می‌دهیم/ مصدومیت جدی باقرپسند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۵۷۶۱

مس را شکست می‌دهیم/ مصدومیت جدی باقرپسند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از مصاف با مس رفسنجان با ابراز شادی از حضور هواداران اظهار داشت: بازی خیلی سختی است و ما قرعه سختی داریم. مقابل تیم باثبات مس رفسنجان بازی خواهیم کرد که تیم هماهنگی هستند.

وی افزود: این تیم مهره‌های خیلی باکیفیتی را به تیم‌شان اضافه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باتوجه به اینکه سال پیش هم سرمربی دو تیم بودیم، شناخت خوبی از هم داریم. آنها را آنالیز کردیم و می‌دانیم سبک بازی سریع داریم و در بخش انتقال از دفاع به حمله خوب عمل می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: سال پیش غفلت مقابل مس رفسنجان کردیم و در اصفهان بازی را از دست دادیم اما دور برگشت خوب کنترل کردیم و به پیروزی رسیدیم.

شناخت خوبی از مس رفسنجان داریم

تارتار اضافه کرد: شناخت خوبی داریم و امیدوارم فردا روز کم اشتباه بازیکنان ما باشد و امیدوارم آنها را خوب کنترل کنیم چون نفرات کلیدی در خط حمله دارند که می‌توانند هر لحظه نتیجه را تغییر بدهند.

وی با تقدیر از عملکرد دفاعی تیمش تصریح کرد: ما هم مدافعان بسیار خوبی در تیممان داریم و در دفاع خیلی خوب عمل کردیم و فکر کنم بازی نزدیکی باشد و ما برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با جدی خواندن مصدومیت باقرپسند ابراز داشت: متأسفانه سعید باقرپسند مصدومیتش جدی است و شاید چند ماهی با ما نباشد. خیلی از این بابت ناراحتیم، با شناختی که از او دارم مطمئنم خیلی زود برمی‌گردد و آدم قوی از نظر روحی است. ما منتظر او خواهیم ماند برای نیم فصل دوم.

سه صفر شدن بازی‌ها شایعه است

وی اضافه کرد: مصدومیت جزئی از فوتبال است و سعید باقرپسند در بازی ضربه خورد. مصدومیت در بازی هست و شما دیدید قبل از شروع بازی‌ها هم چند بازیکن رباط صلیبی دادند و به هر حال در فوتبال اتفاقات هست. بحث بدنسازی نیست و تیم ما به گواه کارشناسان در این دو بازی بیشترین میزان دوندگی را داشته.

تارتار در واکنش به احتمال شکست سه صفر مسابقات ذوب آهن تصریح کرد: این شایعه است و اصلاً نباید توجه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص وضعیت داوری گفت: واقعاً من فکر می‌کنم خیلی برای فوتبال ما مهم است که وی‌ای آر بیاید. اشتباهات را هم سال پیش دیدید و هم این دو هفته و ما خودمان هم خیلی متضرر شدیم.

مس هم از داوری ضربه دیده

وی ابراز داشت: مس رفسنجان جز تیم‌هایی است که در این دو هفته از داوری متضرر شد اما در مجموع هیچ تیمی در این دو فصل از داوری متضرر نشده. امیدوارم آوردن وی‌ای آر شعار نباشد و رئیس آینده فوتبال ایران وی‌ای آر را اضافه کند چون این از الزامات فوتبال است.

تارتار تاکید کرد: الان یکسری کشورها که از نظر مالی و فوتبالی پایین‌تر از ما هستند، وی‌ای آر را آورده‌اند اما ما نداریم. هم داوران در مسابقات بین المللی صدمه می‌بینند و هم بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند. اگر در کشور خودمان باشد ما در مسابقات بین‌المللی بهتر عمل خواهیم کرد.

وی در خصوص جانشین سعید باقرپسند گفت: به هر حال بد موقع باقرپسند مصدوم شد و قطعاً تأثیرگذار است. من با بچه‌ها صحبت کردم و باید زحمت بیشتری متحمل شوند و بیشتر تلاش کنند و کمبودهای اخیر هم اینکه سعید باقرپسند مصدوم شد و هم سینا اسدبیگی ما را تنها گذاشت، تأثیری نگذارد. هم بازیکنان و هم کادرفنی باید زحمت بکشند تا فصل خوبی داشته باشیم.

کد خبر 5572296

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی تارتار تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل بیرجند قزوین خراسان رضوی مشهد سعید باقرپسند مس رفسنجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار گذاشتند. صنعت‌نفت به دنبال فرار از بحران و زنده نگه داشتن آخرین شانسش برای ماندن در لیگ برتر بود و در سمت مقابل مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و به دنبال تداوم این روند بود.

تیم میزبان خیلی زود در دقیقه ۱۹ موفق شد دروازه مس را باز کند. علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با یک شوت تماشایی از میانه زمین توپ را به زیر طاق دروازه حامد لک فرستاد تا او با یک سوپرگل، ۳ امتیاز مهم را به حساب صنعت نفت واریز کند.

محمدرضا مهدی‌زاده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۶ از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و در مقابل صنعت نفت با ۱۹ امتیاز در رتبه شانزدهم ماند.

گروه داوری: پیام حیدری، حسین مرادی و عباس پورحمیدی و امیر ایار/ ناظر: حسین خانبان

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیرگیر، حسین شنانی، یوسف کی‌شمس و علی یوسف.

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است