Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:28:34 GMT

برنامه سفر پرسپولیس به اراک مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۵۸۰۳

برنامه سفر پرسپولیس به اراک مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز برنامه شاد، همراه با کری خوانی و چالش جدیدی را در دستور کار تمرین خود داشتند.

* تمرین امروز با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد.

* دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر مربی خود تمرینات اختصاصی و ویژه‌ای را انجام دادند.

* در بخش بعدی، بازیکنان باید در یک چالش جالب و در گروه‌های دو نفره، توپ را با ضربه‌های سر و پاس به یکدیگر تا وسط زمین حمل می‌کردند و در ادامه هم می‌بایست توپ را وارد دروازه‌های کوچک می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* این آیتم با کری‌خوانی جالب توجهی بین بازیکنان همراه بود و فضای شادی را بوجود آورده بود.

* در قسمت بعدی هم مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت و نکات لازم برای بازی برابر آلومینیوم از سوی کادر فنی به بازیکنان منتقل شد.

* تمام بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند و تنها غایب تمرینات وحید امیری است که برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم انجام می‌دهد.

تمرین، یک ساعت به طول انجامید و پس از آن، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا پنج‌شنبه آخرین تمرین خود قبل از سفر به اراک و بازی برابر آلومینیوم را برگزار می‌کنند و پس از آن، با یک پرواز چارتر راهی اراک خواهد شد.

کد خبر 5572311

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران کمیته ملی المپیک بسکتبال مهدی طارمی ریکاردو ساپینتو تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی شیخ دیاباته فدراسیون فوتبال مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام