Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در نشست شورای فضای مجازی گفت: ماهیت جرایم به طوری است که امکان شناسایی آن‌ها مقدور نیست و باید ابزار‌های مقابله با جرایم فضای مجازی تقویت شود.

وی افزود: در فضای مجازی با هرج و مرج و بی قانونی روبه رو هستیم وباید از حقوق کاربران صیانت کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت:فضای مجازی یک مساله اجتماعی است و برای پیشگیری از وقوع جرم بهتر است از ظرفیت‌های اجتماعی از جمله رسانه ها، اساتید دانشگاه، حقوقدانان، وکلا، آموزش و پرورش و فعالان اجتماعی، استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولیا افزود: آگاه سازی و ارتقای آگاهی عمومی مهمترین راهکار مقابله با هجمه‌های فضای مجازی است و امسال تدوین محتوای آموزشی پیشگیری از تخلفات فضای مجازی بر اساس پرونده‌های واقعی در دست اقدام است.

سرهنگ عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان هم گفت: با اقدامات دشمن و درست عمل نکردن و به موقع عمل نکردن مسئولان، شاهد بروز برخی از تخلفات به ویژه موضوع حجاب و عفاف در جامعه هستیم.

وی افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی در برابر قدرت‌های جهان ایستادیم، اما در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی هنوز نتوانستیم بر دشمن فائق بیاییم و باید با تکمیل اطلاعات و تجهیزات به مقابله با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی بپردازیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: امروز با معضل جنگ شناختی روبه رو هستیم و دشمن با ترویج بدی‌ها سعی می‌کند به اهداف فرهنگی، اجتناعی و خانوادگی برسد و با تغییر سبک زندگی تلاش می‌کنند تا اذهان مردم را مشوش کند و در فضای واقعی به اهداف از پیش تعیین شده شان برسد.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: با توجه به تلاش‌های روزافزون دشمنان در حوزه جنگ نرم و شناختی، رهبر انقلاب موضوع جهاد تببین را مطرح کردند.

وی افزود: باید با تکیه بر جهاد تببین بتوانیم در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی بر دشمنی‌های دشمنان فائق بیاییم و بدی‌های ترویج شده از سوی دشمنان را به خوبی تبدیل کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: اگر با تهدید‌ها مقابله نکنیم این تهدید‌ها به معضلات مهم اجتماعی تبدیل می‌شوند و باید با همفکری، آموزش، هدایت، کنترل و اقناع سازی، هجمه دشمنان را خنثی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی دادگستری قزوین فضای مجازی جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم