Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌های این استان افزود: دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته به توفیق‌های قابل توجهی دست پیدا کرد و در حوزه سیاست داخلی می‌توان به اقدامات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد چراکه با گسترش واکسیناسیون آسیب‌های حوزه کرونا به حداقل رسید.

حیدری تصریح کرد: در حوزه تجارت خارجی نیز با عضویت در سازمان‌هایی نظیر شانگهای گام‌های خوبی در تقویت روابط خارجی کشور برداشته شده و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن اقدامات جهادی قابل توجهی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از افتتاح بیش از ۳۰۰ طرح در این استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

حیدری تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان را محور فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: با این وجود در هفته دولت عملیات اجرایی ۹۱ طرح آغاز می‌شود.

وی، تعداد طرح‌های نیمه‌تمام استان را ۷۰۰ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها پیشران هستند نظیر راه‌آهن که با توجه به اهتمامی که برای بهره‌برداری از این طرح به کار گرفته شده پیش‌بینی می‌شود ظرف ۲ سال آینده افتتاح شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌های راکد استان در طول یکسال اخیر فعال شده و استان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

حیدری با بیان اینکه در سفر رییس‌جمهور به استان پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است، افزود: با پرداخت این تسهیلات می‌توان بسیاری از مشکلات جوانان به ویژه در حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج را برطرف کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این شهیدان والامقام الگویی برای دولتمردان هستند و اگر بخواهیم مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی نام ببریم باید از شهیدان رجایی و باهنر یاد کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: صداقت، مدیریت انقلابی، خدمت بی‌منت و جهادی، درستکاری و راستگویی از ویژگی‌های شهیدان دولت است.

حیدری در ادامه با اشاره به چالش تامین آب استان در پی کدورت چشمه کوهرنگ، بیان داشت: برای رفع این مشکل طرح‌های پدافندی که باید ظرف چند ماه انجام می‌گرفت ظرف ۱۰ روز اجرا شد و اکنون با پایدار شدن وضعیت آب شرب استان طرح های پدافندی همچنان حفظ می‌شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای اخیر بازگشایی دریچه‌های سد زاینده‌رود باعث کدورت آب رودخانه شد که بلافاصله طی تماس با وزیر نیرو دریچه‌هایی که منجر به گل‌آلودگی آب شده بود، بسته شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه سد زاینده‌رود تامین کننده آب سه استان است از همین رو به وزارت نیرو پیشنهاد شده تا مدیریت این سد ملی شود.

حیدری با قدردانی از همراهی مردم استان در خصوص رفع چالش تامین آب، خاطرنشان کرد: مردم استان، مردمی نجیب، وفادار، بابصیرت و همراه هستند و بی‌شک با وحدت و همدلی و انسجام می‌توان سرعت رشد و توسعه استان را شتاب بخشید.

وی افزود: همچنین از همراهی رسانه‌های استان در امیدآفرینی در جامعه و کمک به مسئولان برای رفع مشکلات قدردانی می‌شود.

برچسب‌ها عدالت اجتماعی چهارمحال وبختیاری دولت مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عدالت اجتماعی چهارمحال وبختیاری دولت مردمی عدالت اجتماعی چهارمحال وبختیاری دولت مردمی استاندار چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند