Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان،  حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه شهر دهاقان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان با بیان این‌که نظام ما یک نظام شیعی است و این برای ما یک فرصت استثنایی است،  اظهار داشت:  در شرایطی که دشمن تمام امکانات خود را برای تخریب و به زمین زدن ایران اسلامی استفاده کرده، حدود نیم قرن از عمر بابرکت و مقتدرانه نظام ما می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن با هر روشی که می‌توانست سعی بر ضربه زدن به ما را داشت اما موفق نشد به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

رضوانی خطاب به مسؤولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت:  سرگردان شدن مردم در ادارات مخالف هدف و مسیر یک حکومت شیعی است و شیوه مدیریت  مدیران نباید موجب سرگردانی و
اتلاف وقت مردم شود.

امام جمعه شهر دهاقان با تأکید بر لزوم ورود جدی مسؤولان در جهت حل مشکلات مربوط به حوزه مدیریتی خود گفت: صرف  نامه و دستور  نمی‌شود عمل کرد بلکه باید در این راستا حرکت جهادی به معنای واقعی شکل گیرد و مسؤول مربوطه در میدان عمل حضور داشته باشد.

علی جمشیدیان فرماندار شهرستان  دهاقان نیز در این جلسه  ضمن گرامی‌داشت  یاد و خاطره شهدا و  فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت:  از ابتدای انقلاب تا کنون همواره دشمن خدمت‌رسانی را مورد هجمه قرار داده است و  در مواردی نیز خدمت‌گذاران را به شهادت رساندند که شهیدان رجایی و باهنر  نمونه آن هستند.

وی  با اشاره به استقرار دولت سیزدهم و عملکرد یکساله آن  بیان کرد : در این دولت هیچ وقت رئیس جمهور و دولت‌مردان به دنبال این‌که  مسؤولان سابق را  مقصر شرایط موجود  اعلام کنند نبوده‌اند ولی در مواردی باید اعلام شود که در کجا قرار داشتیم و اکنون به کجا رسیده‌ایم  تا فراموش نشود که وضع گذشته چگونه بوده است.

جمشیدیان ادامه داد: به فرموده  رهبر معظم انقلاب امروزه امید آفرینی یک تکلیف است و همه باید به این تکلیف بسیار مهم عمل کنند و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت : یک زمانی مسؤولان سلامت مردم را به  Fatf   گره زده بودند و  روزانه بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان  ما  جان خود را از دست می‌دادند، پس از استقرار دولت بدون پذیرفتن  Fatf  موضوع واکسن  کرونا حل شد و  مردم به آرامش رسیدند.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در حال حاضر کسی جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد و دشمن به خوبی می‌داند که هر عملی انجام دهد  بلا فاصله تاوان آن را  می‌دهد.

جمشیدیان  بیان کرد: یک زمانی دولت‌مردان ما در موضوع مذاکرات، خط قرمزها را کنار گذاشتند و یک توافق بدون نتیجه را انجام دادند، مذاکرات امروز به صورت عزت‌مندانه و با اقتدار کامل در حال انجام است و قطعا منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ خواهد شد و امتیازی را نخواهیم داد.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین استاندار به شهرستان و پیگیری در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان گفت: در پی این سفرها ۱۲۰ مصوبه  را در جهت حل مشکلات شهرستان داشته‌ایم  و مسؤولان  مکلف به پیگیری جهت اجرای آن هستند.

وی همچنین به طرح‌ها و تسهیلات ملی ابلاغ شده از سمت هیأت دولت  اشاره  کرد و گفت: ادارات و  بانک‌ها وظیفه دارند نسبت به اجرای تمام و کمال  طرح‌های ابلاغی اهتمام داشته باشند و هیچ‌گونه بهانه و عذری پذیرفته نخواهد بود.

جمشیدیان گفت: مسؤولان شهرستان در مسیر انقلاب حرکت کنند و به حواشی نپردازند، گروه و طیف خاصی را نداریم و همه باید  به وظایف خود بدون حاشیه عمل کنند.

فرملندار دهاقان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان گفت: مدیران در میز خدمت‌ها تلاش کنند تا  مشکلاتی که توسط مردم اعلام می‌شود در همان ساعت پیگیری و  جواب آن به فرد دارای مشکل  اعلام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان دهاقان پیگیری مصوبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام