Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی  رئیس دفتر رئیس‌جمهو در برنامه صف اول شبکه خبر سیما در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید بزرگوار ویژگی‌های برجسته ای از جمله مردمی بودن، ساده زیستی، ولایی بودن و وفاداری به آرمان‌های انقلاب، داشتند و از هر چه داشتند در راه اعتلای انقلاب اسلامی، گذشتند؛ این بزرگواران در مکتب و طریق سیدالشهدا علیه‌السلام حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مردمی بودن دولت سیزدهم اظهار کرد: شعار این دولت همین بوده و با باور و اعتقاد به مردم کار می‌کند؛ خیلی ها ادعای مردمی بودن را داشتند ولی دولت مردمی آیت‌الله رئیسی برای خود ماموریتی غیر از خدمت گذاری به مردم نمی‌شناسد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: آیت‌الله رئیسی جایگاه دستیار مردمی سازی دولت را ابداع کرد تا به این مسئله مهم به طور ویژه رسیدگی شود.

اسماعیلی با اشاره به اعتماد متقابل بین دولت و مردم بیان کرد: در سفرهای استانی یکی از ویژه برنامه های ما، نشست با نمایندگان اقشار مردم بوده که ۲ ساعت طول می‌کشد.

وی درباره اولویت های اصلی رئیسی گفت: دو دغدغه اصلی آقای رئیس‌جمهور تأمین سلامت و معیشت مردم بوده است؛ در بحث اصلاح یارانه‌ها نیز شاهد دغدغه های آقای رئیس‌جمهور درباره معیشت مردم بودیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: ما برای اداره کشور باید از خرد جمعی استفاده کنیم و برای این امر شوراهای متعددی شکل گرفته که می‌توان از هرکدام به عنوان یک قوه عاقله یاد کرد. ما بالغ بر ۳۵ شورای عالی داریم که مسئولیتش با رئیس‌جمهور است و در دوره فعلی مرتبا جلسات این شوراها برگزار شد.

تکمیل می‌شود...

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دفتر رئیس جمهور دولت سیزدهم رئیس دفتر رئیس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای هماهنگی رؤسای کارگروه‌های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به ریاست حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان و با حضور دبیران کارگروه‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط و همچنین رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه رفع مشکلات و پیگیری حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت و تأکیدات مستمر رئیس جمهور است، بر اهمیت برقراری ارتباط دوسویه با ایرانیان خارج از کشور از جمله از طریق رسانه دیجیتال تاکید کرد.

جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر درایت و تصمیم اقتدار آمیز مقام معظم رهبری در تأمین حداکثری امنیت ملی گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق که در چارچوب دفاع مشروع انجام شد موجب احساس غرور، همبستگی هموطنان ایرانی و ایرانیان خارج از کشور شد و فرصت مطلوبی برای همدلی آحاد ایرانیان در اقصی نقاط جهان فراهم آورده است.

کد خبر 6095373 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است