Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:10:58 GMT

2 کشته در تازه‌ترین تیراندازی در واشنگتن

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۶۱۱۲

2 کشته در تازه‌ترین تیراندازی در واشنگتن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران  از وقوع تیراندازی در شهر «واشنگتن دی سی» پایتخت آمریکا  و کشته شدن دستکم دو نفر خبر دادند. 

به گزارش منابع خبری، این تیراندازی در خیابان «نورث کاپیتول» رخ داد.  به دنبال این حادثه، نیروهای پلیس و آتش نشانی عازم این منطقه شدند و به محض رسیدن به صحنه این حادثه با چهار مجروح  دو کشته مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجروحان این تیراندازی بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

پلیس در حین تحقیق منطقه را محاصره کرده  و هنوز مظنون یا مظنونانی را دستگیر نکرده است.

در طول سه شنبه شب، تیراندازی مرگبار دیگری نیز در این شهر رخ داد و طی آن یک مرد ۲۵ ساله در خیابان «فلوریدا» جان باخت و یک زن زخمی شد. هنوز مشخص نیست که این دو تیراندازی به یکدیگر ارتباط دارند یا خیر.

 

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا باعث وقوع خشونت‌های مسلحانه و تیراندازی در هر روز در سراسر این کشور است و تعدادی نیز در این حوادث کشته می شوند. هر چند سالهاست که بسیاری از آمریکایی ها با اعتراض به آزادی حمل و مالکیت سلاح در این کشور خواستار اصلاح قوانین کشورشان در این زمینه هستند، اما لابی سلاح به قدری در این کشور قدرتمند است که کنگره تاکنون اقدام ملموسی برای محدود کردن حمل سلاح در ایالات متحده انجام نداده است.

رئیس جمهور آمریکا چندی قبل اظهار داشت که افزایش موارد تیراندازی در این کشور مستلزم اتخاذ «اقدامات معقول» توسط سران این کشور است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا جراحت واشنگتن دی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید

براساس اعلام پلیس واشنگتن، یک فرد پس از برخورد (با خودرو) به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید، کشته شد.

به گزارش مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴ کشته و زخمی در پی تیراندازی در نیویورکِ آمریکا پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد