Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-09@02:26:06 GMT

کمپدلی: برابر فیلیپین موفق عمل نکردیم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۶۱۵۰

کمپدلی: برابر فیلیپین موفق عمل نکردیم

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران با بیان این که تلاش کرده‌اند که در دیدار با فیلیپین عملکرد خوبی داشته باشند اما موفق نبوده‌اند، گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده و برای رسیدن به هدف می‌جنگیم.

به گزارش ایران اکونومیست، الساندرا کمپدلی بعد از شکست سه بر یک تیم ایران مقابل فیلیپین اظهار کرد: فردا مسابقه سختی مقابل تیم ملی چین داریم اما تمام تلاشمان را برای برد به کار می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ادامه داد: هنوز برای رسیدن به هدف در این دوره از مسابقات و کسب مقام پنجم یا ششمی فرصت داریم و در ۲ بازی مهم روزهای آینده می‌جنگیم تا به آن دست یابیم.

کمپدلی گفت: تنها یک مسابقه تعیین‌کننده نیست و ما امروز اولین قدم را پیش رفتیم و توانستیم به سبک تیم‌های آسیای شرقی بازی کنیم.

تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین دیدار خود از سری مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا سه بر یک مقابل تیم فیلیپین مغلوب شد. این تیم فردا (پنجشنبه سوم شهریور) مقابل تیم ملی چین بازی می‌کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فیلیپین ، تیم ملی والیبال زنان ، الساندرا کمپدلی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلیپین تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی تیم ملی والیبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود

تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای بازی با ایران به کشورمان سفر می‌کند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال زنان ایران در پنجره بازی‌های ملی (فیفا دی) در خردادماه 1403 دو دیدار دوستانه با بلاروس برگزار می‌کند.

به همین منظور تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی زنان ایران هشتم خردادماه وارد تهران می شود و در روزهای 10 و 13 خردادماه به مصاف تیم ملی فوتبال زنان کشورمان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • مکس ابرل: همه ما یک فینال تمام آلمانی می‌خواستیم به جز داوران لهستانی!
  • هشدار جدی رئیسی؛ موشک جواب موشک | ببینید
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن