Web Analytics Made Easy - Statcounter

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در مورد مشکلات ورزشکاران در مورد بیمه، اعزام و امکانات، اظهار داشت: برخی موارد را قبلا هم با وزارت ورزش مطرح و تلاش کردیم برای رفع آن چاره‌جویی کنیم. برخی به بودجه و شرایط فعلی دولت ارتباط دارد، خیلی از صندوق‌های بازنشستگی ورشکست هستند و اضافه کردن حجم بیشتری از تعهد شاید الان امکان پذیر نباشد، اما در موارد مربوط به اعزام داوران، وزارت ورزش دلایلی دارد که باید از نظر قانونی آن را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید از برخی از قوانین مورد تایید مجامع بین المللی باشد و نتوانیم در این قسمت تغییراتی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: برخی از خواسته‌ها مثل اماکن ورزشی در استان‌ها باید پیگیری شود و امیدوارم این گشایش را به خصوص در استان‌های محروم داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: معمولا در سفر‌های استانی یکی از مواردی که دنبال اعتبارات هستیم ورزشگاه‌های خاص بانوان هستند از نظر ساخت، ارتقا و تکمیل و تجهیز. امیدوارم سایر مشکلات با پیگیری وزارت ورزش و کاظمی پور به ثمر برسد.

خزعلی همچنین درباره حضور زنان در استادیوم برای بازی استقلال و این اتفاق خوبی در کارنامه شماست، اظهارداشت: چرا کارنامه من؟ در کارنامه دولتی است که شما در آن حضور دارید، دولت جمهوری اسلامی و مردمی است که می‌خواهد ضمن حفظ ارزش‌ها، همه شهروندان از حقوقی که دارند استفاده کنند به همین دلیل سعی می‌کند زیرساخت‌ها را آماده کند.

وی افزود: در بازی ایران و عراق هم تلاش شد زیرساخت‌ها در ورزشگاه آزادی آماده شود. بازی سالم و خوبی برگزار شد. تصمیمی است که دولت و شورای تامین می‌گیرد، امیدواریم به نتیجه خوبی ختم شود.

معاون رئیس جمهور در مورد اینکه شما در بازی ایران و عراق در ورزشگاه بوده و گفتید فضا به نظر مهیاست، عنوان کرد: من به عنوان مسئول وظیفه داشتم در مکان‌هایی که دختران حضور پیدا می‌کنند و دولت شرایط حضورشان را فراهم می‌کند، حضور داشته باشم و فقط شنونده نباشم بلکه زوایای امر را ببینم تا اگر مشکلاتی هست از نزدیک لمس کنم.

او عنوان کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتم به صورت غیر رسمی وارد ورزشگاه شوم. همه بخش‌هایی که زنان باید استفاده می‌کردند دیدم، شرایط خوبی فراهم شده بود، وسایل حمل و نقل و امکانات دیگر مانند حفاظت و امنیت خانم بودند. به خاطر فاصله‌گذاری صدایی از بخش مردان به بانوان نمی‌رسید و در واقع آرامش خاطری برای ما که بانوان در حریم مناسب هستند فراهم می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضور زنان در ورزشگاه بیمه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر

 هواداران پرسپولیس با حضور 60 هزار نفری در بازی سپاهان رکورد جالبی را برای خود ثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود 78 هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها 45 هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود 55 تا 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

باتوجه به برگزاری همزمان این دو بازی در تهران و تبریز، هواداران پرسپولیس که در سال‌های گذشته با ممنوعیت‌های مختلف امکان حضور تمام و کمال در ورزشگاه خانگی تیمشان را نداشتند، یک بار دیگر خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در یک روز حساس ثابت کنند. البته شاید اگر استقلال با سپاهان در این ورزشگاه بازی داشت هم، این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب 300 هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد