Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدشریف زارعی در شورای اداری کاشان که با حضور محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد گفت: ۱۷ طرح عمرانی و بهداشتی شهرستان با اعتبار ۶۶۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: طرح‌های کاشان شامل ۹ طرح در حوزه عمران و بهسازی شهری، پنج طرح عمران و بهسازی روستایی و عمران راهسازی، حوزه بهداشت و آبرسانی نیز هرکدام یک طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، ۱۵۹طرح از طرح‌های قابل افتتاح سال ۱۴۰۱ کاشان با اعتبار هزینه شده افزون بر ۷۸۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان است.

فرماندار ویژه کاشا‌ن اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ۵۵ طرح عمران و بهسازی روستایی، ۲۹ فناوری و اطلاعات، ۲۷ برق رسانی، ۱۴ عمران و بهسازی شهری، ۱۳اشتغال‌زایی، ۹ آبرسانی، ۶ کشاورزی، سه آموزش و پرورش و عمران راه‌سازی، آموزش عالی و بهداشتی هر کدام یک طرح است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به یکبار پایان دادن به تمام حواشی در مورد انتخاب فرماندار ویژه کاشا‌ن گفت: فرماندار کاشان انتخاب استان اصفهان و منصوب آقای دکتر مرتضوی است و استانداری محکم و با قاطعیت از وی دفاع می‌کند و همه استان حامی او است.

حضور اتباع چالشی برای شهرستان

شریف زارعی در خصوص حضور اتباع در کاشان را چالش شهرستان دانست و گفت: ۲۳ هزار نفر با کارت اقامت و ۱۲ هزار نفر بدون کارت اقامت در شهرستان هستند.

جان نثاری اظهار داشت: فرماندار با استان مباحث مشورتی و هم‌اندیشی دارد و اگر در جایی نیز اختلاف نظر وجود دارد طبیعی است.
او با تشریح مفصل عدم کارایی دولت قبلی گفت: برای معرفی و تبیین خدمات دولت سیزدهم باید صفر تا صد شرایطی را تبیین کرد که تحویل گرفت.

او با تاکید بر اینکه دولت رییسی اهل تلاش و کار جهادی و مردمی است گفت: دولت سیزدهم هیچ وعده دروغ نداد.

معدن کامو چالش آب منطقه

رحمت‌الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه معدن کامو آب منطقه را تهدید کرده می‌کند گفت: این موضوع رسیدگی و اقدام جدی را می‌طلبد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز با اشاره به وجود ۸۶ سردار شهید کاشان لزوم حمایت هر چه بیشتر مسئولان مجموعه استان اصفهان را در راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در کاشان خواستار شد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری همچنین در راستای موضوع جهاد تبیین از سوی نیرو‌های بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی با شفاف سازی و بازگویی خدمات دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مردم از مصادیق جهاد تبیین است.

او ارتقای کاشان، اصلاح جایگاه‌ها، انتصابات و اختیارات در شکوفایی ظرفیت‌های ناب و اصیل کاشان و به فرمایش رهبری به عنوان «شهر مکرم» با حمایت همه مسئولان و مجموعه استان را از معاون استاندار خواستار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نخستین روز از هفته دولت با حضور در کاشان علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و امام جمعه فقید کاشان در بدو ورود به شهرستان چند طرح صنعتی و گردشگری از جمله اقامتگاه سنتی سرای قجر، کلنگ زنی بوستان مفتح، بازدید از مناطق محروم، گفتگو با نخبگان، دیدار با خانواده معزز شهیدان و شورای اداری شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اداری استان اصفهان کاشان عمران و بهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته

ایسنا/اصفهان رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد یک سامانه بارشی از پایان روز چهارشنبه وارد مناطق مختلف دشت کاشان شده و تا پایان روز جمعه فعال خواهد بود.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دشت کاشان در وضعیت هشدار نارنجی برای شرایط رعد و برق، بارش‌های رگباری، تندباد و تگرگ به صورت نقطه‌ای قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات متناوب این‌گونه سامانه‌های آب و هوایی، پیش‌بینی دقیق مشکل است و آمادگی‌های لازم برای مدیریت این شرایط ضروری است و مناطق در صورت مشاهده بارش‌های شدید و تگرگ محل وقوع را به مسئولان شهر یا روستای خود اعلام کنند.

رئیس اداره هواشناسی کاشان تأکید کرد: این سامانه بارشی در مناطق کوهستانی به خصوص در روز پنجشنبه فعال‌تر و قوی‌تر خواهد بود و سفارش می‌شود که شهروندان از اسکان و تردد در مسیر مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌های فصلی و مناطق پرخطر خودداری کرده و برای رفع مانع در مسیر آب‌های جاری اقدام شود.

ارغوانی گفت: دمای هوا در روز چهارشنبه ۳۰ درجه سانتیگراد بوده و با روند کاهشی در روز پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۲۷ و ۲۹ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی تأکید کرد: احتمال لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر به صورت محدود و جاری شدن روان آب موقتی وجود دارد و سفارش می‌شود که برای عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌ کوهنوردی و جابجایی عشایر احتیاط لازم را داشته باشند.

بارش‌های هفته اول اردیبهشت در کاشان، ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت به همراه داشت که از جمله آن ۱۷۱ میلیارد ریال در بخش کشاورزی و ۲۳۰ میلیارد ریال  نیز در حوزه راه‌های اصلی و فرعی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی