Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات مرحله برگشت گروه دوم رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور امروز در استان سمنان برگزار شد که تیم ملی حفاری اهواز مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز و کسب ۸۳ امتیاز تیمی قهرمان شود و به فینال این دور از رقابت‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی حفاری اهواز در گروه با تیم‌های اطلس سمنان، اکوان چالوس، پیک سلامتی صبا و دانشگاه آزاد فارس همگروه بود.

مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور در ۲ گروه برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله نهایی می‌شوند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات شانزدهم شهریورماه سال جاری با حضور دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزار می‌شود و در نهایت دیدارهای رده بندی و فینال نیز هفده شهریورماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی حفاری اهواز در اولین دوره مسابقات لیگ برتر پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور قهرمان شد.

کد خبر 5572351

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات پاورلیفتینگ ورزش خوزستان باشگاه ملی حفاری اهواز هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل بیرجند قزوین خراسان رضوی مشهد لیگ برتر پاورلیفتینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد