Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از فاکس نیوز جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا تعهد کرده‌اند تا خروج فاجعه‌بار از افغانستان را که منجر به کشته شدن نظامیان آمریکایی شد، پیگیری و بررسی کنند.

رونالد مک‌دانیل، رئیس کمیته جمهوری‌خواهان در بخشی از یک سخنرانی خود گفته است: «جو بایدن یک سال پس از زیر پا گذاشتن وعده‌اش در خصوص تأمین امنیت جان آمریکایی ها، جرئت این را ندارد که شکست‌هایش را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته رونالد مک‌دانیل، رئیس جمهور آمریکا مسئولیت خروج فاجعه‌بار از افغانستان که منجر به کشته شدن نظامیان آمریکایی شد را بر دوش نمی‌گیرد.

تونی گونزالس، افسر بازنشسته نیروی دریایی آمریکا گفته است: «ما هرگز خرابی دولت جو بایدن در هنگام خروج از افغانستان را فراموش نخواهیم کرد.»

گونزالس در ادامه گفته است که شکست بایدن در افغانستان برای هر فردی که در این کشور کار کرده است، یک «مسأله شخصی» شمرده می‌شود.

جمهوری‌خواهان در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، همچنان از نحوه خروج و عدم تخلیه بخشی از نیروهای امنیتی افغانستان انتقاد کرده‌اند و دولت بایدن را متهم کرده‌اند که شماری از پرسنل نظامی افغانستان که توسط آمریکا آموزش دیده‌اند را تخلیه نکرده و خطری بزرگ برای امنیت ملی این کشور ایجاد کرده است.

با این حال کاخ سفید بررسی جمهوری‌خواهان از سقوط افغانستان را یک «گزارش حزبی» خوانده که مملو از توصیفات و ادعاهای نادرست است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان آمریکا بایدن جمهوری خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم

پس از دو هفته قطار اولین محموله از بار افغانستان به ترکیه توسط لوکوموتیو از مرز شمتیق خارج شد و بار دوم نیز به زودی خارج خواهد شد.

رضا شهریاری معاون بین الملل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، درباره حرکت اولین محموله قطار افغانستان_ترکیه گفت: اولین قطار ترانزیتی افغانستان شامل ۱۰ واگن ماده معدنی تالک دیروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ پس از دو هفته توقف بدلیل نا هماهنگی بوجود آمده در شرکت راه آهن، با دستور رئیس محترم دفتر ریاست جمهوری، وزیر محترم راه و شهرسازی و نامه ابلاغی نماینده ویژه محترم وزیر در امور افغانستان به مجموعه‌های ذیربط و با پیگیری‌های نماینده ویژه محترم رئیس جمهور در افغانستان و مساعدت استاندار خراسان رضوی از مرز شمتیغ ایران راهی مرز ریلی جمهوری اسلامی ایران با ترکیه (مرز رازی) شد.

وی افزود: این بار شامل ۱۵ واگن دیگر نیز بوده که در ایستگاه روزنک افغانستان بارگیری شده و آماده ارسال به سمت مرز ریلی شمتیغ می‌باشد.

شهریاری در پاسخ به سوال دانشجو که فکر می‌کنید چه زمانی بار به طور کامل منتقل میشود، گفت: منتظر تخصیص لوکوموتیو دوم هستیم تا این بار ترانزیتی به طور کامل به شهر بیلیجیک ترکیه برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند