Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:52:02 GMT

افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۶۹۳۳

افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با هفته دولت

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۸ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهمن نقی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح این تعداد پروژه ۴۹۹۰ هزار مترمربع به فضای عمرانی شبکه بهداشت و درمان استان افزوده می‌شود.

وی، با اشاره به جزئیات پروژه‌های آماده افتتاح دانشگاه علوم پزشکی تبریز در هفته دولت گفت: در طی این هفته سی تی اسکن مرکز درمانی شهرستان ملکان در فضای فیزیکی ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستگاه ام آر آی شهرستان اهر نیز با کاربری درمانی در فضای فیزیکی به متراژ ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در طی این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: در طول این هفته، مرکز جامعه سلامت شهری ایلخچی با کاربری بهداشتی و در متراژ ۱۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از اتمام عملیات عمرانی در مرکز جامع سلامت روستایی مرکز هرگلان عجب شیر خبر داد و گفت: این مرکز با کاربری بهداشتی در مساحتی بالغ بر ۴۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

نقی پور افزود: دو مرکز جامع سلامت روستایی قلعه کندی کلیبر و مرکز خورجستان هشترود به ترتیب به متراژ ۴۵۰ و ۵۰۰ متر مربع و به ترتیب با میزان اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و ۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: مرکز قلعه کندی کلیبر با مشارکت خیر محترم حاج آقا پور مصطفی و توسط ایشان احداث شده است.

وی گفت: در طول این هفته، خانه بهداشت علی آباد قشلاق در شهرستان اسکو با کاربری بهداشتی در متراژ ۱۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تقدیر از حمایت‌های خیرین در احداث مراکز بهداشتی گفت: مرکز جامع سلامت شهری آیت الله باقری بنابی در زمینی بالغ بر ۴۵۰ متر مربع که اهدایی آیت الله باقری است، با تخصیص اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین گفت: سه باب خانه ویزیت اکیپ سیار در شهرستان چاراویماق به متراژ ۱۲۰ متر مربع و با کاربری بهداشتی با میزان اعتبار پنج میلیارد ریال که توسط بنیاد علوی تقبل شده است مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع آموزش در امر بهداشت گفت: مرکز آموزش بهورزی بناب نیز در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در طول این هفته افتتاح می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشكي هفته دولت متر مربع و با اعتباری بالغ دانشگاه علوم پزشکی تبریز کاربری بهداشتی افتتاح می شود میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان