Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین پوراسماعیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهاد تبیین رسالت دینی ملی و انقلابی فعالان رسانه است و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری این قشر وظیفه روشنگری برای آحاد جامعه را دارند و تقدیم ۲۰۰ شهید، ۵۰ جانباز و بیش از ۱۲۰۰ جانباز خبرنگار در دوران دفاع مقدس نشان از حضور این قشر در خطوط مقدم حمایت از کشور و نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل هجمه رسانه ای دشمنان برای ناامیدی مردم و نداشته نشان دادن داشته های کشور برنامه داشته باشیم، افزود: برنامه اصلی ما در قالب جهاد تبیین، بر حمایت از صنعت و تولید متمرکز است و تلاش می کنیم با همراهی رسانه ها ظرفیت و توان سربازان خط مقدم عرصه صنعت اطلاع رسانی و برای مردم امید آفرینی شود.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز تصریح کرد: آگاهی بخشی به مردم در مقابل توطئه ها و دشمنی آشکار رسانه ها معاند مهمترین رسالت رسانه هاست و شجاعت صراحت و امانت داری شهدایی مانند شهید صارمی باید الگوی خبرنگاران برای بیان توانمندی های نظام و تبیین توطئه های دشمنان در جهت تضعیف و یأس آفرینی باشد.

وی ادامه داد: امروز نیاز به خبرنگارانی داریم که با وجود مشکلات عدیده در حوزه رسانه، با روحیه و ویژگی های خاص و استفاده درست از قلم و دوربین خود واقعیت را بیان و تحقق بندهای بیانیه گام دوم انقلاب را از مسئولان مطالبه کنند تا تأکیدات مقام معظم رهبری به ویژه در عرصه تولید و اشتغال بر زمین نماند و امروز لازم است برای پیشبرد اهداف عالی نظام، بیان عملکرد و اهداف دولت و سایر نهادها در کنار مطالبه گری صریح و شفاف مورد توجه رسانه ها باشد.

پوراسماعیل با بیان اینکه دشمن ۳۲۰ شبکه فارسی زبان را برای ناامیدی مردم کشور از نظام و فاصله گرفتن از آموزه های دینی و ملی راه اندازی کرده، گفت: نقش رسانه ها و خبرنگاران در اطلاع رسانی و البته فرهنگ سازی اطلاع رسانی صحیح برای مقابله با این توطئه ها و بیان صحیح عملکردها بسیار پررنگ است.

وی خاطر نشان کرد: به گفته مسئولان اجرایی استان برای هفته دولت امسال ۱۶۰۰ طرح قابل افتتاح در آذربایجان شرقی تعریف شده و اطلاع رسانی درست آنها در کنار بیان مطالبات و دردهای مردم به ویژه در بحث معیشتی می تواند زمینه ساز امیدآفرینی عمومی در جامعه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز تأکید کرد: برنامه ریزی و تلاش ما در مجموعه سپاه ولایت نیز بر محور ایجاد این ارتباط بین رسانه ها با بخش های مختلف به ویژه بخش صنعت است و انعکاس درست عملکردها و حتی بیان مطالبات از مسئولان اجرایی طرح ریزی شده تا قدمی در جهت تحقق جهاد تبیین و امیدآفرینی برای مردم برداشته شود.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد تبیین فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز امام خامنه ای اطلاع رسانی جهاد تبیین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند