Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی طرح توسعه یک واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در شهرستان آبیک افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ طرح فراوری سیب زمینی طلاچین روز پنجشنبه با حضور  محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، محمد بیگی و سیاهکلی نمایندگان مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس ، رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد در زمینی به مساحت 305 هزار مترمربع و 13 هزار مترمربع زیربنا به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید سالانه 23 هزار تن نشاسته سیب زمینی، انواع فرآورده های حجیم شده ذرت را دارد.

برای بهره برداری از این واحد تولیدی 300 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده و با افتتاح آن برای 125 نفر شغل مستقیم و 300 نفر شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

استفاده از آخرین فن آوری های روز در فرآوری سیب زمینی و ایجاد ارزش افزوده محصول سیب زمینی و نیز صادرات محصولات فرآوری شده سیب زمینی و کمک به اشتغال بومی از مزایای این واحد تولیدی و صنعتی است.

شرکت طلاچین با سرمایه گذاری بیش از 1500 میلیارد تومانی در حال حاضر زمینه اشتغال 700 نفر به صورت مستقیم و 3 هزار نفر غیر مستقیم را مهیا کرده است.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم