Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:45:45 GMT

کشف ۵۰ تن برنج و شکر احتکاری در قائمشهر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۰۸۷

کشف ۵۰ تن برنج و شکر احتکاری در قائمشهر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۴۴ تن برنج و ۶ تن شکر احتکار شده از یک انبار در شهرستان قائمشهر خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر گفت: در راستای نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود یک انبار برنج و شکر احتکاری در شهرستان قائمشهر مطلع و موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضایی و همکاری اداره جهاد کشاورزی و اداره صمت، در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۲۸ تن برنج ایرانی، ۱۶تن برنج خارجی و ۶ تن شکر احتکاری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و با توجه به محرز بودن احتکار، محل مورد نظر پلمب و برنج و شکر احتکاری نیز تحویل اداره جهاد کشاورزی شد.

سردار میرزایی در پایان تاکید کرد: پلیس به همه کسانی که با احتکار کالاهای اساسی قصد برهم زدن امنیت روانی و آرامش مردم را دارند برابر قانون با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی ناجا احتکار کالای اساسی استانی اجتماعی شکر احتکاری شکر احتکار تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه