Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@17:51:24 GMT

حمله روزنامه دولت به روحانی و تیم ظریف

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۱۵۹

حمله روزنامه دولت به روحانی و تیم ظریف

روزنامه دولتی ایران نوشت: سایت انتخاب در نقدی آورده است که: «باقری‌کنی بازنده بزرگ این مذاکرات [مذاکرات رفع تحریم در دولت جدید]خواهد بود. موافقان برجام مخالفت‌های چند سال قبل او را فراموش نکردند و پس از این هم با مقایسه داده‌ها و ستانده‌های توافق، به نقد او خواهند پرداخت. او و مجموعه دولت، باید توضیح دهند دستاورد یک سال و نیم معطلی در برجام چیست؟»

سایت «انتخاب» در حالی مدعی است که علی باقری پس از توافق با مقایسه داده‌ها و ستانده‌های خود مورد نقد واقع خواهد شد که نه تنها قرار نیست در مذاکرات جدید، داده‌ای بیش از آنچه دولت سابق در سند پرایراد برجام تعهد داده است پرداخته شود که حتی دولت سیزدهم متن پرخسارت وین شش را به متنی متوازن و بدون تعهد به مذاکرات آتی منطقه‌ای و موشکی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی باقری در مذاکرات اخیر دستاورد‌های بیشتری نسبت به برجام و حتی پیش‌نویس دولت قبل بدست آورده است که مدعیان سابق زبان دنیا در بدست آوردن آن عاجز بوده‌اند.

به نظر می‌رسد حامیان دولت سابق که از هم‌اکنون نگران فاش شدن ابعاد خسارت‌بار پیش‌نویس گذشته شده‌اند با فرار رو به جلو و استفاده از کلید واژه «یک سال معطلی» تلاش دارند آنچه از دستاورد‌های بدست آمده که بزرگانشان در جلسات خصوصی به آن اعتراف می‌کنند را کتمان نمایند. روایت ماه‌ها مجاهدت برای اصلاح متن پرخسارت «وین ۶» که ماحصل دولت گذشته است قطعاً به این فضاسازی غیرواقعی پایان خواهد داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی باقری برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 کانال دوازده اسرائیل گزارشی از مذاکرات برای تبادل اسرا میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها منتشر کرد. آن گونه که در این گزارش گفته می‌شود، بعد از حمله ایران به اسرائیل، حماس اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و راحت‌تر در مذاکرات نه می‌گوید. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!