Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،این بازیگر که هم اکنون سریال بی‌نشان را بر روی آنتن دارد اظهار کرد: من ایفای نقش‌های متفاوت را دوست دارم. در سریال آزادی مشروط ساخته مسعود ده نمکی ایفای یک نقش طنز را بر عهده گرفته‌ام. یک بازیگر باید این توانایی را داشته باشد که بتواند در هر گونه ای (ژانر) کار کند.

ببینید | طناز طباطبایی از قتل نیکی کریمی در سریال یاغی پشیمان می شود؟ ببینید | شعری که پارسا پیروزفر برای طناز طباطبایی در یاغی خواند امیدوارم روزی نقش معتاد را بازی کنم

وی با بیان این که نقش معتاد را تا حالا بازی نکرده‌ام توضیح داد: امیدوارم روزی به این نقش برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار با آقای سعید سلطانی سریالی داشتتم که نقش اصلی شان یک معتاد بود. با ایشان صحبت کردم و گفتم این نقش را من دوست دارم. او هم خیلی استقبال کرد ولی این اتفاق نیفتاد. من کسی را می‌شناسم که پنج شش سال اعتیاد داشت و من نمی‌دانستم. او بعضی مواقع به شدت عصبانی می‌شد ولی باز هم من متوجه نمی‌شدم که این عصبانیتش به خاطر اعتیاد است. در واقع نقش معتاد کلیشه ای را نمی خواهم بازی کنم. شخصیت معتادی را دوست دارم که هیچ کسی از اعتیادش خبر ندارد. بعضا خود خانواده هم نمی دانند که این‌ها معتاد هستند.  

دستمزدهای نمایش خانگی بیشتر است

فلاحی‌پور در پاسخ به این سوال که بین تلویزیون و نمایش خانگی کدام یک را ترجیح می‌دهید، اظهار کرد: برای من، کارگردان و نوشته و تهیه کننده و گروه مهم است. اگر این‌ها خوب باشد، فرقی نمی‌کند که اثر در تلویزیون یا رسانه باشد. سریال شب دهم را برای تلویزیون و شهرزاد را برای رسانه کار کردم. به جرات می گویم که شب دهم از شهرزاد بهتر بود و من بیشتر دوستش دارم. چون متنش انسجام بیشتری دارد. شب دهم فیلمبرداری و نورپردازی خوبی دارد و بازی هایش یکدست است. در سریال شهرزاد می‌توانید بگویید این بازی با آن بازی بالا و پایین دارد، اما در شب دهم همه چیز یکدست است.

این بازیگر درباره تفاوت دستمزدهای بازیگری در این دو رسانه گفت: از آنجا که سرمایه‌گذار در نمایش خانگی، خصوصی است، دستمزدهایش یک مقدار بیشتر است اما این تفاوت، زیاد نیست. به بازیگرانی که یک پیشینه جهانی دارند، ممکن است مبلغ بیشتری بدهند، اما برای بقیه بازیگران دستمزدها نزدیک به هم است.

سعی کردم حاشیه ای درست نکنم

فلاحی درباره حضورش در فضای مجازی گفت: من در دنیای مجازی حضور دارم اما تا حالا هیچ حاشیه ای نداشتم و سعی کردم که حاشیه‌ای درست نکنم. شما وقتی به کسی حمله یا خودتان را پررنگ می‌کنید، دیگران به شما حمله می‌کنند. اگر به کسی کاری نداشته باشید، کسی هم با شما کار ندارد. من قائل به این نیستم که فضای مجازی می‌تواند در انتخاب بازیگر و افزایش مخاطب تاثیر زیادی داشته باشد. فضای حقیقی که داریم، بسیار قوی تر از فضای مجازی است. من سعی می‌کنم به گونه‌ای بازی کنم که مردم دوست داشته باشند. از این رو نیاز چندانی به فضای مجازی ندارم. چون همین مردم در فضای مجازی هم هستند. مردم آنجا از کرات دیگر که نیامده‌اند.

کد خبر 700411 منبع: ایرنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی تلویزیون صدا و سیما فضای مجازی دوست دارم نقش معتاد شب دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود

آتیلا پسیانی که با بازی در «محله بر و بیا» خالق خاطرات دوست‌داشتنی برای دهه شصتی‌ها بود، در تمامی سال‌های بلند فعالیت هنری خود در گونه‌های رنگارنگِ جدی تا کمدی به ایفای نقش پرداخت، نقش‌هایی که نمود آن‌ها در فیلم‌های بسیاری پیدا بود.

«کشتی آنجلیکا»، «دو فیلم با یک بلیت»، «مسافران»، «خاکستر سبز» و «روز شیطان» از جمله آثاری بود که او از میانه دهه شصت تا سال ۷۳ در آن‌ها نقش‌آفرینی کرد. تا بعد از آن نوبت به همکاری با رسول ملاقلی‌پور و تهمینه میلانی در فیلم‌هایی چون «هیوا»، «دو زن» و «نسل سوخته» برسد. بعد از آن بود که در حوالی سال ۸۰ نوبت به همکاری‌اش برای بازی در آثار فریدون جیرانی و کمال تبریزی در فیلم‌های «آب و آتش»، «شام آخر» و «گاهی به آسمان نگاه کن» رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرزاد موتمن که آتیلا پسیانی سابقه بازی در دو فیلم او به نام‌های «آخرین‌بار کی سحر را دیدی» و «صداها» را دارد، بازی این هنرمند عرصه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون را تکنیکی و با تمرکزی بالا در صحنه می‌خواند که قادر بود نقش‌های پیچیده و روان‌شناختی را به گونه‌ای ادراک‌پذیر ایفا کند.

گرچه «کما»‌ی آرش معیریان فیلمی در ژانر کمدی به‌شمار می‌رفت، اما پسیانی ایفاگر نقش جدی در آن بود تا در «اسپاگتی در ۸ دقیقه» توانایی‌های بازی در زمینه کمدی را نیز به رخ بکشد. بازی در «آتش بس»، «پاداش سکوت»، «یک عاشقانه ساده»، «پل چوبی»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «غلامرضا تختی» و «سیانور» را از جمله دیگر نقش‌آفرینی‌های به یاد ماندنی این بازیگر فقید می‌توان خواند.

آتیلا پسیانی که آخرین نقش‌آفرینی او بازی در مجموعه «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی بود، بعد از مدتی مبارزه با بیماری سرطان، در میانه نخستین ماه پاییزی سال ۱۴۰۲ دیده از سرای ناپایدار فرو بست.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم