Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مینی فوتبال روستاییان جام پرچم باشرکت ۳۷ تیم در شهرستان ایوان آغاز گردید

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛   چهارشنه ۲ مرداد ماه  ۱۴۰۱ آیین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم ویژه روستائیان  به همت هیات ورزش های روستایی این شهرستان  برگزارشد.

رییس هیت ورزش روستایی استان در حاشیه این مراسم گفت :  این مسابقات باشرکت ۳۷  که  ۲۷ تیم در بخش  آقایان و ۱۰ تیم در بخش بانوان در این جام حضور دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهریارشفیعی  هدف از برگزاری این مسابقات را  توسعه ورزش و تحرک و شور و نشاط  در بین جامعه روستایی و ارتقا سلامتی بین روستاییان عنوان کرد

وی درپایان از تلاش ورزش روستای وهمگانی وهمچنین ریس اداره ورزش وجوانان ایوان برای برگزاری این مسابقات قدردانی کرد

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام ایوان مسابقات جام پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم