Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: بزرگترین پروژه خورشیدی کشور با 2 هزار و 500 سامانه خورشیدی در استان ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرنگار آریا، ولی اله ناصری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: 210 سامانه خورشیدی برای برق رسانی به عشایر در هفته دولت جاری به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 110 میلیارد تومان پروژه برق رسانی این هفته در 33 حوزه برای خدمات رسانی بیشتر به مردم افتتاح می‌شود.

ناصری با بیان اینکه نگاه شرکت برق یک‌ نگاه راهبردی و مهم است، یادآور شد: کلیه خدمات در توزیع نیروی برق به صورت الکترونیک ارائه‌ می‌شود.

وی تاکید کرد: تلاش ها در راستای به صفر رساندن خاموشی‌ های برق استان است تا امسال با اعمال تمهیدات لازم، خاموشی در حوزه مدیریت توزیع بار شبکه برای شهروندان ایجاد نشود.

ناصری با بیان اینکه سد و نیروگاه سیمره به عنوان پایه اصلی تولید برق در استان است، تاکید کرد: در صدد استفاده از توان و ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر در راستای تولید برق استان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام یادآور شد: 100 درصد جمعیت روستایی استان از گاز نعمت برق برخوردار هستند و برق تمام روستاهای ایلام تامین شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با بیان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد