Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان دشمن‌شناسی را مهم دانست و گفت: جنگ نرم دشمن یک گسترده تمام عیار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  دزفول،  سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شب گذشته در جشنواره مالک اشتر سپاه استان خوزستان که در سالن جلسات سپاه دزفول برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در نیروهای مسلح ارتقای سطح آمادگی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری این جشنواره را برای ایجاد یک رقابت سالم در بین نیروهای مسلح و برای ارتقا آمادگی‌ها ابلاغ فرموده‌اند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان با بیان اینکه میدان جنگ و نبرد این روزها مشخص نیست چرا که هر روز با یک رویکردی میدان جنگ را دشمنان ما انتخاب می‌کنند، افزود: به عنوان مثال یک بار میدان جنگ هشت سال دفاع مقدس بود که مردم شهرستان دزفول هشت سال زیر بمباران و موشکباران دشمن قرار گرفتند.

سردار شاهوارپور به مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: مردم دزفول ایستادگی و مقاومت کردند و جوانان این شهرستان راهی جبهه حق علیه باطل شدند.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه میدان متغیر و امروز بخشی از میدان جنگ نرم دشمن است، خاطرنشان کرد:‌ امروز بخشی از اقدام دشمن فضای مجازی بوده و نبرد دشمن با تک تک مردم ما در هر رده سنی است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن یک گسترده تمام عیار است، عنوان کرد: ما در مقابل جنگ تمام عیار دشمن که بخشی از آن فضای نرم مجازی است باید تلاش کنیم دشمن را در این حوزه متوقف کنیم. از جمله اقدامات که باید تمرکز کنیم  برنامه‌ریزی، سازماندهی و دسترسی به ابزار و امکانات پیدا کنیم و نیز در مقابل دشمن محکم ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه ابزارهای دشمن متفاوت است، اضافه کرد: ابزارهای دشمن متفاوت است از جمله موشک، فضای مجازی، فضا سخن، فضاتصویر وهنر، فضاروانی گسترده است‌ که بایدشناخت و متوقف کرد.

سردار نجات: اقتدار سپاه "ایران" را در جنگ نفتکش‌ها "پیروز" کرد/ ‌اسم سپاه لرزه بر اندام دشمن می‌اندازدرزمایش پیامبر اعظم نمایش اقتدار سپاه و صحنه قدرت‌نمایی ملت ایران بوداستقبال نمایندگان از اقتدار سپاه؛ " گفته بودیم دوران بزن و در رو تمام شده است"

فرمانده سپاه خوزستان به تحریم‌های دوران بیماری کرونا به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: با وجودتمام تحریم‌های دشمنان علیه ما در دوران کرونا اما ایران به ساخت واکسن کرونا دست یافت.امروز اگر حرکت ما در حوزه اقتدار، توانمندی و قوی شدن رو به جلو باشد روز به روز دشمنان ما عقب نشینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما در جشنواره مالک اشتر باید دشمن را بشناسیم، اظهار داشت:‌ شناخت دشمن یکی از اولویت‌ها باید باشد. شناخت رفتار دشمن، اثرات و رفتارهای دشمن در سطح جامعه ما کجا است؟، و نیز چه چیزی باعث توقف حرکت جامعه ما روبه جلو می‌شود،تمام این موارد را باید بشناسیم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان به اقدامات دشمن در جامعه ما اشاره کرد و افزود: دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داد که رهبرمعظم انقلاب اشاره به کمک‌های مومنانه کردند که در این باره آحاد مردم و بسیج وارد صحنه شدند و بخشی از اقدامات دشمن خنثی شد.

وی به اقدامات فرهنگی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: اقدامات فرهنگی در عیدغدیر و اقدامات هیئت‌ها در کرونا، ایستگاه‌های صلواتی از جمله اقدامات فرهنگی بود که همین اقدامات سبب نگرانی دشمن می‌شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان به مانور دشمن علیه اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن از رزمایش شیعه نگران است چرا که در دوران پیک کرونا شاهد بودیم زائران حسینی در اربعین حسینی در دوران کرونا شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/737/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان جنگ نرم دشمن تمام عیار میدان جنگ دشمن یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز شنبه ۸ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۸۸ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۴۸۸ هزار

کد خبر 847443 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد