Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،  وعده رییس سازمان بورس درمورد افزایش تدریجی دامنه نوسان تا پایان سال درحال تحقق است.  بر این اساس از ۲۹ فروردین سال جاری دامنه نوسان یک درصد افزایش یافت و به مثبت و منفی ۶ رسید.

اکنون و طبق اعلام روابط عمومی سازمان بورس،  با پیشنهاد شرکت‌های بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره سازمان بورس،  دامنه نوسان در بازارهای اول بورس و فرابورس یک درصد دیگر هم افزایش یافت و به مثبت و منفی هفت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان اجرای این مصوبه دوشنبه هفته آتی خواهد بود.

کد خبر 700421 منبع: ایسنا برچسب‌ها سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان بورس بورس تهران بورس فرا بورس سازمان بورس دامنه نوسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد

امتداد  -از حوالی ظهر امروز، نرخ دلار در بازر سبزه میدان و منوچهری تهران در ادامه روند نزولی روز‌های گذشته به دامنه ۵۰ هزار تومان برگشت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد  ،   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه بازار ارز غیررسمی تهران تحت تأثیر موج ریزشی که از اواخر هفته قبل شروع شده، کاهشی است. خبر‌های رسیده از سبزه‌میدان و خیابان منوچهری حاکی از ورود دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان است و مشاهدات میدانی از چهارراه استانبول هم این موضوع را تأیید می‌کند.

دلالانی که گفته می‌شود برخی از آن‌ها واسطه‌های برخی صرافان هستند، کانال‌های قیمتی را یکی پس از دیگری پایین آورده و نرخ‌های کمتر و کمتری روی میز قرار می‌دهند که شاید یک مشتری پیدا شود.

شروع لفظ در این بازار در ساعات ابتدایی معاملات حوالی ۶۰ هزار تومان بود، اما حالا برای آب کردن دلارهایشان، ۵۹ هزار و ۵۰۰ و حتی ۵۹ هزار را اعلام می‌کنند که همان هم خریداری ندارد.

این دلالان می‌گویند «هر کس توانست هفته گذشته دلارهایش را با نرخ ۶۲ و ۶۳ آب کند، که هیچ، وگرنه از این هفته باید با نرخ‌های دامنه ۵۰ کنار بیاییم.» آن‌ها با زبان شوخی و خنده می‌گویند «دیگر باید با “دلار شصتی” خداحافظی کنیم.»

سفته‌بازان خیابان استانبول که حالا تعدادشان از مشتری‌ها بیشتر شده، در یک دستشان موبایل است و از پشت گوشی خط می‌گیرند و همزمان نیم نگاهی به خبر‌های اقتصادی و سیاسی دارند. زمزمه آن‌ها درباره افزایش عرضه درهم در بازار دبی شنیده می‌شود و هر از گاهی از نتیجه مذاکرات ارزی در سفر فرزین به عربستان سراغ می‌گیرند.

به گفته برخی از این افراد، از زمانی که مرکز مبادله ارز‌های خدماتی را برای مصارف دانشجویی، درمانی، مسافرتی و … ارائه می‌کند، مشتریان ما هم به‌شدت کاهش یافته و تنها برخی افراد برای حفظ ارزش پول خود به سراغ بازار غیررسمی می‌آیند که آن هم با روند نزولی شکل گرفته فعلا متقاضی ندارد.

ایبنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی