Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال بعد از چند فصل دوباره باید در لیگ برتر به مصاف مس کرمان برود. آبی‌ها تاکنون ۶ بار این تیم را شکست داده‌اند و در چهار بازی آخر به آنها در لیگ نباخته‌اند.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی باید برگزارکننده اولین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان تهرانی در بازی نخست خانگی خود به سپاهان باختند اما در ادامه ملوان را در انزلی شکست دادند تا سه امتیازی شوند. مس نیز همانند آبی‌ها سه امتیاز اندوخته دارد؛ با این تفاوت که آنها بازی اول خود در بیرون از خانه را با نتیجه سه بر ۲ به نفت مسجدسلیمان باختند و در ادامه موفق شدند پیکان تهران را در کرمان با سه گل در هم بکوبند و به اولین پیروزی در لیگ بیست و دوم نائل شوند.

نماینده استان کرمان پس از هشت فصل غیبت دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایران صعود کرده است. آنها پیش از این هشت فصل متوالی حدفاصل لیگ‌های ششم تا سیزدهم را در لیگ برتر سپری کردند. حالا باید دید دیدار هفدهم مسی‌ها مقابل استقلال با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود. در مصاف‌های قبلی ۶ پیروزی برای تیم پایتخت‌نشین ثبت شده است. هفت مسابقه بدون برنده تمام شد و تیم نارنجی‌پوش هم در سه مسابقه به برتری دست یافت. ۱۵ گل برای استقلال و ۱۱ گل برای مس تا به اینجا به ثبت رسیده است.

اولین تقابل این ۲ تیم در لیگ ششم بود که استقلال موفق شد در کرمان با گل مرحوم علی انصاریان به برتری برسد. آخرین بازی هم مجددا در کرمان به انجام رسید که نهایتا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در همان لیگ سیزدهم و در بازی رفت که به میزبانی آبی‌ها برگزار شد فرهاد مجیدی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت تا روزی فراموش‌نشدنی برای هواداران این تیم رقم بخورد.

استقلال در چهار مصاف آخر ۲ تیم در لیگ بازنده نبوده است. آنها در این مدت یک برد و سه تساوی را به دست آورده‌اند. آخرین باخت تیم پایتخت‌نشین به رقیب کرمان در بازی برگشت یازدهمین دوره لیگ برتر رقم خورد. جایی که شاگردان میروسلاو بلاژویچ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران موفق شدند با گل دقیقه ۸۵ احمد حسن‌زاده به پیروزی دست پیدا کنند. این تنها برد مس در ورزشگاه آزادی هم بود که به ثبت رسید. آنها در هفت بازی دیگر سه باخت و چهار تساوی نصیب‌شان شد.

فرزاد حسین‌خانی سرمربی کنونی مس کرمان سابقه زدن یک گل به استقلال را دارد. با این وجود بهترین گلزن تقابل‌های این ۲ تیم کسی نیست جز آرش برهانی. بازیکن کرمانیِ استقلال چهار مرتبه دروازه مسی‌ها را باز کرده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کرمان ، استقلال ، مس کرمان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کرمان استقلال مس کرمان لیگ برتر مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم