Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فواد حمزوی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت گاز استان و حمایت های شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت، در هفته دولت و شهریورماه سال‌جاری، گازرسانی در ۲ نیروگاه جزیره کیش ، هفت روستا محدوده قلعه قاضی و تخت بندرعباس و سه روستا در محدوه بیکاه رودان، ۳ شهر قلعه قاضی، تخت بندرعباس و بیکاه رودان  و ۱۰ صنعت در محور هاشم آباد و گهکم شهرستان حاجی آباد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: با گازرسانی به ۱۰ روستا و سه شهر یادشده، بیش از ۹ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و میزان اعتبار طرح‌های گازرسانی شده در این شهرها، روستاها و صنایع، یکهزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بوده است.
این مسوول یادآورشد: همچنین در این هفته عملیات اجرایی طرح های انتقال گاز به ۲ شهر فرغان و سرگز احمدی حاجی آباد و ۹۴ روستای محدوده، شهر تازیان و ۲۶ روستای دهستان ایسین بندرعباس و ۵۹ صنعت و گلخانه آغاز می‌شود
حمزوی عنوان کرد: میزان اعتبار طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت شرکت گاز هرمزگان،  هشت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال است.
وی ابراز داشت: طرح انتقال گاز به نیروگاه های جزیره کیش و  اتصال به شبکه پایدار گاز سراسری، سی و یکم مردادماه سالجاری با سرمایه گذای ۳۵۰ میلیون دلاری، با حضور وزیر نفت و سایر مسوولان کشوری و استانی، افتتاح شد.
مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان ادامه داد: تامین گاز مورد نیاز نیروگاه های ماهتاب و آب و برق جزیره کیش از سال ۱۳۹۹ در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت و شرکت گاز هرمزگان به عنوان مجری عملیات خط تغذیه ۲۰ اینچ به طول ۹ کیلومتر به منظور گازرسانی به نیروگاه‌های کیش اقدام کرد و در مرحله منازل، هتل ها، رستوران ها و صنایع کیش گازرسانی می‌شود.
وی عنوان کرد: با اجرای این طرح مصرف سوخت مایع در جزیره کیش به شدت کاهش پیدا می‌کند که علاوه بر صرفه اقتصادی و امکان توسعه صادرات، کاهش آلودگی محیط زیست را نیز به همراه دارد و این طرح با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری انجام شد.
حمزوی تصریح کرد: طرح انتقال گاز به شهرهای احمدی، فارغان و ۹۴ روستای این محدوده از توابع شهرستان حاجی آباد و شهر تازیان و ۲۶ روستای دهستان ایسین نیز از دیگر طرح‌های شرکت گاز هرمزگان است که با اعتباری بیش از ۶ هزار میلیارد ریال، کلنگ زنی خواهد شد و با گازرسانی به این شهرها و روستاها، حدود ۲۱ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان ادامه‌ داد: کلنگ زنی ۵۹ صنعت و گلخانه از جمله ۱۹ گلخانه سرچاهان شهرستان حاجی آباد و ۴۰ صنایع محدوه شهرستان بستک در مجموع با اعتباری به مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال، نیز انجام خواهد شد.

برچسب‌ها هفته دولت شرکت گاز استان هرمزگان گاز رسانی افتتاح طرح هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شرکت گاز استان هرمزگان گاز رسانی هفته دولت شرکت گاز استان هرمزگان گاز رسانی افتتاح طرح هرمزگان شرکت گاز هرمزگان میلیارد ریال هفته دولت جزیره کیش حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر موقوفه باغ دولت آباد یزد گفت: قریب به هزار و ۷۰۰ متر گل محمدی در باغ دولت آباد یزد کاشته و خوشبختانه حدود چهار برابر ظرفیت پیش بینی شده هم برداشت شد.

باقری افزود: نوبرانه گلاب این گل در جشنواره گلابگیری به حرم امام رضا (ع) و عتبات عالیات فرستاده می‌شود.

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ دولت آباد یزد هم اظهار داشت: از زمان احیای این باغ در حدود ۳۰۰ سال پیش، گلابگیری در این باغ رواج داشته و گلاب آن به عتبات عالیات فرستاده می‌شد.

علومی ادامه داد: این جشنواره‌ها نقش موثری در احیای میراث ناملوس در یزد خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • (تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد