Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس کاظمی گفت: در ایام هفته دولت ۲۹۹ پروژه در شهرستان قزوین با اعتباری بالغ بر ۴هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با تأکید بر حل مسائل مردم، اظهار کرد: شعار اصلی دولت سیزدهم "دولت مردمی و ایران قوی" بوده که در راستای افزایش مشارکت مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: سعی ما بر این است که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کنار مدیران دولتی، اقدامات خوبی انجام شود و بر همین اساس بسیاری از پروژه‌ها با مشارکت مردم و بخش خصوصی به نتیجه رسیده است.
  فرماندار قزوین ادامه داد: شروع دولت سیزدهم آغاز چرخه امیدواری بود و امروز بعد از یک سال مفتخریم در هفته دولت اعلام کنیم با کارهای بزرگ و استفاده از حرکت گسترده مردمی در جهت جبران کم‌کاری‌های گذشته قدم برداشته‌ایم.
  این مسئول یادآور شد: در انجام پروژه‌ها در یک سال گذشته یکی از رویکردهای ما تقویت روستاها و پیگیری حل مشکلات مردم روستا بوده است، چراکه اگر روستا قوی شود، شهر می‌تواند به سمت توسعه پایدار حرکت کند، بر همین اساس بسیاری از پروژه‌های آماده افتتاح در حوزه روستا تقدیم مردم عزیز خواهد شد.
  کاظمی عنوان کرد: با افتتاح ۲۹۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در قزوین برای ۷۶۹ نفر به طور مستقیم و ۶۷۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
  وی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ آب شرب شرق قزوین، اجرای طرح هادی در چندین روستا از جمله سوگا، سیاهپوش، گازرخان، الولک، زرآباد، تأسیس مرکز جامع سلامت مشعلدار و رشتقون، گازرسانی به چندین روستا از جمله دربند، نهران، کیا کلایه، احداث مسکن مددجویی برای اقشار کم درآمد، احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله پروژه‌های مهمی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
  فرماندار قزوین در پایان گفت: ساخت مدارس ابتدایی و متوسطه، پروژه‌های کشاورزی، استخرهای معیشتی ذخیره آب، تقویت پست و خط انتقال برق، پروژه‌های آبخیر داری، خط انتقال و بهسازی چشمه و آب‌های کشاورزی و شُرب، بهسازی و آسفالت محورهای قزوین به بهرام آباد، آلتین‌کش به سیردان نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این هفته است.
  انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد باقری پور در جلسه زمانبندی افتتاح این طرح‌ها که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل و معاونین آب و فاضلاب کشور و همچنین جانشین قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی برای تامین آب ۵۸ روستای استان یزد در قالب طرح جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که در این جلسه در مورد برنامه زمانبندی بهره برداری این پروژه‌ها در ۳۱ روستا تا پایان امسال برنامه ریزی شد.   او با بیان اینکه طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان‌های خاتم، اردکان و ابرکوه قرار دارند افزود: با بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی پنج هزار ۷۶۳ خانوار روستایی با جمعیت ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.   معاون توسعه و بهره برداری آبفای استان یزد ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در ۳۱ روستای استان بالغ بر هزار میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است.   باقری پور بر ارتقای کیفیت زندگی و افزایش امیدآفرینی بین روستائیان تاکید کرد و اظهار داشت: عملیات آبرسانی به این روستا‌ها شامل ۱۵ روستا در مجتمع آبرسانی بخش بهمن ابرکوه، ۹ روستا در مجتمع آبرسانی عقدای اردکان و هفت روستا در مجتمع آبرسانی بختیاری و شهریاری خاتم است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد