Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد محمد حسینی روز پنجشنبه در آیین افتتاح متمرکز طرح های عمرانی هفته دولت در استان هرمزگان که با حضور استاندار در محل فرمانداری قشم آغاز شد، اظهار داشت ماموریت ما تلاش برای رفع مشکلات مردم و ارایه خدمت موثر است.

وی ادامه داد: بر همین اساس برآیند پیگیری‌های همکارانم در ادارات و نهادهای شهرستان در یکسال گذشته رشد ۸۰ درصدی پروژه های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال نسبت به سال پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار قشم توضیح داد: تلاش مجموعه همکاران من در شهرستان با توجه به مأموریتی که نماینده عالی دولت در استان ابلاغ کرده است، توجه به پیوست عدالت و توزیع عادلانه خدمات در سراسر شهرستان بوده و توزیع ۳۱ طرح در بخش مرکزی با بیشترین جمعیت، ۱۲ طرح در بخش حرا که مقام دوم جمعیت شهرستان داراب است و چهار پروژه در بخش شهاب بر همین اساس اجرایی شده است که امیدواریم برای مردم قدرشناس و ولایی شهرستان قشم مبارک باشد.

محمد حسینی اضافه کرد: ۴۷  طرح به ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال در حوزه های خدمات بهداشتی و درمانی، ورزش و جوانان، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری، شیلات، راه و شهر سازی، عمران شهری، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دهیاری ها و هواشناسی داریم که امروز به دست استاندار هرمزگان افتتاح می شود.

رشد ۸۰ درصدی اعتبارات طرح‌های هفته دولت در قشم

فرماندار قشم گفت: اعتبارات این طرح ها برای بهره برداری در هفته دولت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته است.

وی افزود: این طرح ها از محل اعتبارات ملی، استانی و بخش خصوصی تامین اعتبار شده است که به ترتیب سهم اعتبارات ملی  بیش از یکهزار و ۵۸۸ میلیارد ریال،  بخش خصوصی ۹۲۵ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال و اعتبار استانی هشت میلیارد ریال  بوده است.

محمد حسینی یادآور شد: نکته قابل ذکر اینکه پنج حوزه بهداشت و درمان با ۱۵میلیارد و یکصد میلیون تومان در نخستین روز هفته دولت توسط استاندار هرمزگان به صورت متمرکز افتتاح شده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها هفته دولت هرمزگان قشم بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت هرمزگان قشم هفته دولت هرمزگان قشم بندرعباس میلیارد ریال هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا