Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری چهارمحال و بختیاری گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۲۵ دوچرخه‌سوار از شهرهای استان در رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان پسر و جوانان دختر به صورت تایم تریل انفرادی برگزار شد.

مازیار شیریان در گفت و گو با ایرنا افزود: رده سنی نوجوانان، محمد حسام قاسمی از تیم آسو ، محمد امین تکتاز و پارسا برخورداری از تیم ایران مهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، رده سنی جوانان، علی صفری از تیم آسو اول شد و امیر حسین رضوانی از هیات بروجن
و آبتین رحیمی از تیم آسو دوم و سوم شدند.

شیریان افزود: در رده سنی بزرگسالان  نیز مهدی  پیرامون از تیم ایران‌مهر، امین پاک مهر از تیم هیات شهرکرد و مرتضی نوروزی از تیم آسو به تربیت اول تا سوم شدند.

سرپرست هیات دوچرخه سواری استان یادآور شد: در رده سنی جوانان بانوان نیز آلا صالح ریاحی از و فائزه رفیعی از تیم ایران مهر اول و دوم شدند.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات محمدرضا صفاپور سرداور و امیر حاجی، طاهره پورحیدری، یاسمن مدنی، دالارام ذاکرانی به عنوان داور قضاوت کردند و تیم اجرایی را شهرام عسگری، محسن کبیری، آیت تراکمه سامانی، مرتضی نوروزی ،مهدی میری، فاضل محمدی ، مهدی پیرامون، یگانه ترکی، مریم ترکی، زهرا شاه قلی، یگانه اسدی و شهره فرامرزی تشکیل دادند. 

برچسب‌ها شهرکرد فدراسیون دوچرخه سواری چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد فدراسیون دوچرخه سواری چهارمحال وبختیاری شهرکرد فدراسیون دوچرخه سواری چهارمحال وبختیاری دوچرخه سواری تیم آسو رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان