Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار زنجان روز پنجشنبه در جریان سفر خود به شهرستان خدابنده به مناسبت هفته دولت با حضور در روستای دلایرسفلی به صورت همزمان و نمادین عملیات اجرای طرح هادی و آسفالت معابر ۵۰ روستا در شهرستان خدابنده را افتتاح کرد.
 مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در این مراسم گفت: برای اجرای این پروژه ها ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا خواجه ای افزود: ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این هزینه ها از محل اعتبارات ملی  تامین شد. 

وی با بیان اینکه دهیاری ها نیز به میزان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اجرای پروژه ها مشارکت کردند، اظهار داشت: چهار میلیارد تومان نیز از محل  اعتبارات استانی برای این پروژه ها تامین شد.

وی بااشار به اینکه در ۶۰ در صد روستای استان زنجان طرح هادی اجرا شده است، گفت: در شهرستان خدابنده از ۲۴۰ روستا، در۱۱۳ روستا اجرای یروژ طرح هادی اتفاق افتاده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه ۵۵ درصد واحدهای مسکونی در استان مقاوم سازی شده و سهم خدابنده در این خصوص ۶۸ درصد است که از میانگین ۴۸ درصد کشوری بالاتر است.

به گزارش ایرنا، افتتاح چندین طرح عمران روستایی، کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های گاز رسانی در ۳۹ روستا، بهره برداری از یک باب مدرسه روستایی و شروع عملیات اجرایی ۲۲ مدرسه از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان خدابنده  است.

برچسب‌ها هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان دولت سیزدهم شهرستان خدابنده طرح هادی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب این چشمه که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده است
به همین منظور تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره ۱ تم تم صورت می‌پذیرد؛ لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد.
در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد