Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در دومین روز از هفته دولت برای افتتاح برخی پروژه‌ها وارد استان شد و در نخستین برنامه مدرسه ۱۲ کلاسه مهر عظام را افتتاح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهرام عین‌اللهی در دومین روز از هفته دولت وارد استان سمنان شد و مورد استقبال استاندار و سایر مسئولان استانی قرار گرفته و گلزار شهدای گمنام سمنان با حضور وی گلباران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان گفت: پروژه آموزشگاه 12 کلاسه مهر عظام دارای زیربنای کل 2 هزار و 160 مترمربع است.وی خاطرنشان کرد: این فضای آموزشی دارای ساختمان آموزشی 2160 مترمربع، متراژ زمین 2141 مترمربع است.مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان افزود: عملیات ساخت آموزشگاه 12 کلاسه مهر عظام در سمنان از سال 1397 آغاز شده بود.

وی تصریح کرد: اعتبار این پروژه آموزشی 13 میلیارد و 400 میلیون تومان بود که امروز و در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.این مدرسه شامل فضاهای اداری، سالن اجتماعات، نمازخانه و تأسیسات است.

عزت و اقتدار کشور در گرو عمل به وصایای شهداست

بهرام عین اللهی به عنوان نماینده دولت آیت الله سیدابراهیم رئیسی«رئیس جمهور» در دیدار با خانواده شهید عطاء الله صحافی از شهدای معلم دوران دفاع مقدس استان سمنان در منزل این شهید با بیان اینکه شهدای گلگون کفن این مرز و بوم بهترین الگو و نمونه برای نسل امروز هستند گفت: عزت و اقتدار کشور در گرو عمل به وصیت نامه های شهداست.

وی افزود: باید خدمات و جانفشانی هایی که رزمندگان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند و صبر و استقامت همسران و مادران و خانواده این بزرگمردان در جامعه ارج نهاده شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بدون شک هیچ خدمتی جبران کننده فداکاری خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان نیست گفت: سال ها درد و رنج جسمی را جانبازان و آزادگان به جان خریدند و همچنان نیز پای آرمان های مقدس انقلاب و نظام ایستاده اند.

عین اللهی با بیان اینکه ما خود را خدمتگزار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می دانیم گفت: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان بالاترین خدمت و یک افتخار بزرگ محسوب می شود.

شهیدصحافی از شهدای دفاع مقدس بود که پس از 6 ماه و 26 روز نقش آفرینی در دفاع از خاک ایران اسلامی سرانجام بیست و دوم بهمن 1364  به فیض شهادت نائل آمد. شهید عطا‌ءالله صحافی در سال 1331 در سمنان متولد شد.

وی پس از اخد مدرک تحصیلی دیپلم وارد آموزش و پرورش شد؛ شهید صحافی 13 اسفند سال 1360 برای اولین بار به جبهه اعزام شد و در عملیات‌های خیبر، بدر و والفجر 8 شرکت کرد و در تاریخ 22 بهمن 1364 در جزیره ام‌الرصاص (فاو) به شهادت رسید.

به گزارش تسنیم، افتتاح طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف مانند آموزشی ، راه و اقتصادی در زمینه دانش‌بنیان‌ها از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت سیزدهم در دومین روز از هفته دولت در سمنان است.

گفتنی است؛ گلباران مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده معلم شهید عطاالله صحافی ، حضور در شورای اداری و افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان، حضور در مراسم  افتتاح مدرسه 12 کلاسه حکمت و شرکت رویان دارو  و بازدید از مرکز سرطان بیمارستان کوثر و بیمارستان معتمدی گرمسار و دیدار با مردم از برنامه های سفر یک روزه بهرام عین اللهی به استان سمنان است.

دیدار با خانواده معظم شهید صحافی از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در استان سمنان بود.

بازدید از شرکت رویان دارو حضور در شورای اداری و افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان رونمایی محصولات واحد فناور پارک علم و فناوری دیدار مردمی و بازدید از مرکز سرطان بیمارستان کوثر از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در استان سمنان است.

انتهای پیام/363/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دومین روز از هفته دولت وزیر بهداشت استان سمنان عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد