Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:13:08 GMT

ترافیک خودرو در مبادی ورودی به مازندران سنگین شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۱۳۸

ترافیک خودرو در مبادی ورودی به مازندران سنگین شد

به گزارش «تابناک»، سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل دو راهی شهرستانک تا نسا و حدفاصل گچسر و محدودهای مجلار و میانک ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک خودرو در آزاد راه تهران شمال محدود شهرستانک را سنگین اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جهان تاب گفت: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده های شاهاندشت، بایجان و سه راهی چلاو و همچنین مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه ترافیک خودرو در زمان حاضر نیمه سنگین است.

وی از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه تا روز جمعه دوم تا چهارم شهریورماه خبر داد و اعلام کرد که جاده هراز و کندوان روز جمعه یکطرفه می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

سرهنگ جهان‌تاب محدویت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه پنجم شهریور ماه از محورهای کرج، چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و فقط موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک اجازه تردد دارند.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه چهارم شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ چهارم شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه دوم شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم همین ماه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک عادی، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مازندران پلیس راه جاده هراز کندوان ترافیک سنگین محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ترافیک خودرو روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران برای روان سازی ترافیک  ممنوع شد.

سرهنگ "پیمان کرمی " روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

به گزارش ایرنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران