Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: معاونت سیما ضمن دعوت از مسئولین و فرمانداران، آیتم ویژه‌ای را در برنامه صبحگاهی زنجانا سلام به منظور تبیین عملکرد دولت در شهرستان‌ها آماده پخش کرده است.

او افزود: حضور فرمانداران شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، ماهنشان، طارم، سلطانیه و ایجرود در این برنامه زنده و دعوت از مدیران کل و روسای دوایر دولتی در قالب ۷ برنامه گفتگو محور دانیشیق و خانواده جهت بیان بخش‌هایی از خدمات دولت از آن جمله می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: میهمان هفته دولت در برنامه مطالبه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خواهد بود تا با حضور در برنامه زنده مطالبه، علاوه بر بیان عملکرد دولت، به سوالات بینندگان نیز پاسخ داده شود.

موسوی گفت: ۱۲۵ دقیقه مستند و نماهنگ، ۵۰۰ مورد زیر نویس و پخش فیلم‌های سینمایی مانند دولت عشق با موضوع شهید رجایی از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام است.

او افزود: شبکه استانی صدا هم در قالب ۸ برنامه گفتگو محور با عنوان مردم و مسئولین، ۶ برنامه زنده آخشاملار و دو برنامه صبح گاهی سلام زنجان میزبان دولتمردان و مدیران کل ادارات استان خواهد بود.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت صدا در برنامه صبح گاهی سلام زنجان با دعوت از فرمانداران و روسای نهاد‌های دولتی، علاوه بر بیان عملکرد در حوزه‌های خود پاسخگوی سوالات شنوندگان نیز باشند.

موسوی گفت: در ۲۵ برنامه گفتگوی ویژه خبری که در دو بخش زنده ویژه خبر ۲۰ و بخش خبری ۲۳ پخش خواهد شد، علاوه برمعاونین استاندار، فرمانداران و سایر مدیران و روسای ادارات هم برنامه‌های هفته دولت را به سمع و نظر بینندگان و شنوندگان می‌رسانند.

او افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز علاوه بر ۲۷ خبر مکتوب، ۱۲ مورد گزارش رادیو تلویزیونی ارسالی به سازمان، ۵۱ خبر تولیدی، ۱۲ مورد برنامه تحلیلی خبری و ۲ مورد تفسیر به استقبال هفته دولت می‌رود.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت فضای مجازی مرکز هم عملکرد دولتمردان را باانتشار روزانه گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی استان، بازنشر تولیدات حوزه‌های سیما و صدا، انتشار پوستر و عکس نوشت درباره طرح‌های بزرگ عمرانی استان و پوستر خدما ۴۳ ساله نظام همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا وسیمای زنجان هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس که امروز (دوشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: خلیج ‌فارس نماد اقتدار کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر 67 روز پس از آغاز دفاع مقدس موفق شد که استیلای دریایی خود را در خلیج‌فارس تثبیت کرده و شاهرگ‌های اقتصادی دشمن بعثی در این منطقه را قطع کند.

دریادار ایرانی اضافه کرد: با این دستاورد نیروی دریایی ارتش، اقتصاد جنگ به خوبی مدیریت شد و بنادر اصلی ما همچون بندر امام، بندر بوشهر و ترمینال نفتی خارک در امنیت کاملی که توسط نیروی دریایی تامین شده بود، فعالیت کردند و در نهایت منجر به پیروزی های شیرینی شد که نیروهای مسلح به مردم هدیه دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی‌های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره درحال پیروزی و طی کردن پله‌های اقتدار بوده‌اند؛ جدیدترین این پیروزی‌ها عملیات «وعده صادق» بود.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خلیج‌ فارس و اسکورت نفتکش‌های ایرانی اظهار کرد: خلیج‌ فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس انجام می‌دهیم.

امیر دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس