Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:00:35 GMT

۲۶ رشته از فدراسیون همگانی جدا شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۲۷۲

۲۶ رشته از فدراسیون همگانی جدا شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزش‌های همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به دنبال تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد فدراسیون آمادگی جسمانی، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به فدراسیون ورزش‌های همگانی از جدایی ۲۵ رشته دیگر پس از جدا شدن انجمن آمادگی جسمانی، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه که به تاریخ دوم شهریور سال جاری ابلاغ شده خطاب به افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی آمده است: «احتراما با عنایت به نامه شماره ۱۰۰/۸۸۳/ص/۱۴۰۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ مقام عالی وزارت مبنی بر تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی و با استناد به صورتجلسه مورخ ۱۴۰۱/۵/۱۵ شورای صدور مجوز فعالیت در قالب فدراسیون از تاریخ ابلاغ این نامه تمامی انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌های مرتبط با آمادگی جسمانی به شرح جدول پیوست از آن فدراسیون منتزع و تحت پوشش و نظارت فدراسیون آمادگی جسمانی قرار می‌گیرند.»

فدراسیون ورزش‌های همگانی مدعی است که "وزارت ورزش و جوانان بدون آنکه مصوبه‌ای برای سایر رشته‌ها داشته باشد چندین انجمن دیگر را که ماهیت مستقل دارند از این فدراسیون جدا کرده و با این شرایط و با توجه به اینکه حتی رشته پیاده روی نیز دیگر همگانی نیست، فدراسیونی با مفهوم ورزش همگانی وجود نخواهد داشت."

در نامه پیوست، اسامی انجمن‌ها، کمیته‌ها و گروه‌ها به شرح ذیل آمده است:

۱ - انجمن: آمادگی جسمانی
گروه: کلنتیکس
۲ - انجمن: پیلاتس
۳ - انجمن: یوگا
۴ - انجمن: کار با دستگاه‌های آمادگی جسمانی
گروه: بادی بلید و وسایل ارتعاشی
گروه: کتل بل
گروه: جیمستیک
۵ - انجمن: ایروبیک
گروه: کانگوجامپ
۶ - انجمن: ورزش‌های در آب
۷ - کمیته: تمرینات ورزشی کاربردی
۸ - کمیته: کراس فیت
۹ - کمیته: کراس ترینیگ
۱۰ - کمیته: کلیستنیکس
۱۱ - کمیته: بادی بالانس
۱۲ - کمیته: باراوسل
۱۳ - کمیته: فیوژن فیتنس
۱۴ - کمیته: ورزآرا
۱۵ - کمیته: تمرینات معلق
۱۶ - کمیته: دوچرخه ثابت و چرخ‌های سالنی
۱۷ - کمیته: روش‌های تمرینی EMS
۱۸ - کمیته: آمادگی جسمانی پارسی
۱۹ - کمیته: جامپینگ فیتنس
۲۰ - کمیته: حرکات آیینی
۲۱ - انجمن: پیاده روی

منبع: ایسنا

کد خبر 599539

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون همگانی فدراسیون ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون ورزش های همگانی فدراسیون آمادگی جسمانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت