Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@11:01:14 GMT

شک نشریه پرتغالی درباره مصدومیت طارمی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۳۷۳

شک نشریه پرتغالی درباره مصدومیت طارمی

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه zerozero پرتغال در گزارشی خبر داد که مهدی طارمی هنوز درمان و ریکاوری‌اش کامل نشده و مشخص نیست که به بازی بامداد دوشنبه می‌رسد یا خیر.

ستاره کشورمان در بازی هفته گذشته مقابل اسپورتینگ از ناحیه زانوی پای چپ به شدت آسیب دید و از بازی بیرون رفت. پس از آن خود طارمی در توییتر خود نوشت که آسیب‌دیدگی‌اش جدی نیست و رسانه‌های پرتغالی نیز نوشتند که پورتو تمام توانش را به کار گرفته تا او را به بازی مقابل ریوآوه برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

zerozero نوشت: در تمرین روز گذشته (چهارشنبه) پورتو، بازیکنانی مثل ویلسون مانافا و مارکو گروخیک شرکت کردند ولی اثری از مهدی طارمی بنود. او همچنان در حال مداوا و درمان است و اینکه آیا به شهر «ویلا دو کنده» سفر می‌کند در حالت ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طارمی مهدی طارمی پورتو مصدومیت طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس