Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:39:01 GMT

گازرسانی به 9 روستا ایلام در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۴۷۲

گازرسانی به 9 روستا ایلام در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز کشاورز مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از سال ۸۲ تا سال جاری در جامعه شهری ۱۰۰ درصد و در جامعه روستایی ۹۷ درصد پوشش گاز رسانی داشته ایم. 

وی افزود: در هفته دولت ۹ روستا و ۳۰ واحد تولیدی را گاز رسانی خواهیم کرد. 

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام بیان کرد: برای ۴۵۰ خانوار مددجوی کمیته امداد، گاز رسانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کشاورز گفت: در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان پرداخت عوارض و مالیات به خزانه استان واریز شده است. 

وی ادامه داد: در روزهای گذشته ۱۱ روستای هلیلان گاز رسانی شد و در این هفته افتتاح آن را خواهیم داشت. 

این مقام مسئول ادامه داد: ۱۱۳۶ واحد اقتصادی گاز رسانی انجام گرفته است. 

مدیر عامل شرکت گاز بیان کرد: در بحث ایثارگران ۱۷ نفر تبدیل وضعیت داشته و ۱۲۱ نفر در مرحله آزمون گزینش و پزشکی قرار دارند؛ ۴۶ درصد نیروی انسانی را ایثارگران تشکیل می دهد. 

وی به شهرستان های سبز اشاره کرد و گفت: این شهرستان ها شامل سیروان، ایوان و بدره خواهند بود که گاز رسانی به آن ها به طور کامل صورت گرفته است. 

کشاورز به برنامه ها از سال گذشته تا هفته دولت اشاره کرد و گفت: امسال اشتراک پذیری ۱۱۷۹۰ مشترک پذیرفته، ۶ کیلومتر خط تغذیه انجام و ۱۹ روستا گاز دار شده اند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: گازرسانی هفته دولت گاز دار گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

tags # کالا برگ الکترونیک سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت