Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ثبت احوال کشور در نماز جمعه این هفته نسبت به برپایی میز خدمت اقدام کرده و ضمن پاسخگویی به اقدامات هویتی و حقوقی در راستای ارائه خدمات به زائرین زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه در نماز جمعه اقدام می‌کند.

طی برپایی این میز خدمت، رئیس و مدیران کل سازمان ثبت احوال کشور با مردم دیدار کرده و ضمن پاسخ به مشکلات و سوالات آنان، دستورات لازم را صادر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال گذرنامه تعویض شناسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، سازمان ملی مدیریت اضطرار، بحران و بلایای امارات امروز چهارشنبه از افزایش سطح آماده باش و آمادگی برای اوضاع نامساعد جوی روزهای پیش رو خبر داد.

منابع اماراتی از هماهنگی وزارت کشور با سازمان ملی مدیریت اضطرار امارات برای غیرحضوری شدن آموزش و نیز فعالیت کارکنان بخش دولتی و خصی در این کشور به غیر از پست های حیاتی که نیازمند حضور فیزیکی است، در روزهای پنجشنبه و جمعه با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی خبر دادند.

از سوی دیگر مرکز هواشناسی امارات پیش بینی کرد که باران های شدید همراه با رعد و برق نیز تگرگ ازاواخر امشب در برخی مناطق این کشور شروع شود.

این در حالی است که رسانه های اماراتی از بارش باران در خیابان شیخ خلیفه منتهی به فجیره خبر دادند.

گفتنی است که امارات ۱۶ آوریل گذشته شاهد بارش های شدیدی بود که طی ۷۵ سال گذشته بی سابقه بود که سبب آبگرفتگی منازل و جاده ها و اخلال در تردد شد.

کد خبر 6094306

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد