Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالرسول دریایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: در هفته دولت ۹ طرح با هزینه افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و با اجرای کامل آن ۱۸۷ نفر صاحب شغل می‌شوند.
وی بیان داشت: این طرح‌ها شامل چهار مزرعه پرورش میگو با بیش از یکهزار و ۴۱۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری  و اشتغال زایی افزون بر  ۱۰۹ نفر در شهرستان های بندرعباس و سیریک است که با بهره برداری رسیدن این مزارع افزون بر یکهزار و ۱۳۰ تُن میگو به تولید میگوی پرورشی استان افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار داشت: همچنین ۲ مرکز تکثیر  با سرمایه گذاری افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای بیش از ۴۵ نفر در شهرستان های قشم و سیریک به بهره برداری می رسد که در مجموع تولید آن ۲۵۰ میلیون قطعه لارو میگو است.
دریایی همچنین از افتتاح ۲ مزرعه پرورش ماهی در قفس در شهرستان سیریک با سرمایه گذاری افزون بر ۲۲۳ میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد: با افتتاح این مزرعه ها برای ۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود و افزون بر ۴۰۰ تن به ظرفیت تولید پروش ماهی در قفس استان افزوده می شود.
مدیرکل شیلات هرمزگان همچنین تصریح کرد: یک مزرعه پروش کرم خونی(غذای آبزیان) نیز با اشتغالزایی ۱۳ نفر و سرمایه گذاری۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس و با ظرفیت تولید ۶ تن در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
دریایی ادامه داد: هفته دولت عملیات اجرایی پنج طرح شیلاتی هرمزگان با اعتباری افزون بر هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغالزایی ۴۵۲ نفر آغاز می‌شود، این طرح ها شامل ۲ مجتمع پروش میگو،  ۲ مرکز تکثیر میگو و همچنین بهسازی و لایروبی بندر صیادی (رمچاه قشم) در شهرستان های قشم، جاسک، بندرلنگه و پارسیان است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح هرمزگان سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح هرمزگان هفته دولت افتتاح طرح هرمزگان سازمان شیلات ایران میلیارد ریال سرمایه گذاری بهره برداری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد