Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:35:44 GMT

افتتاح ۴۸ طرح کشاورزی در زنجان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۶۵۰

افتتاح ۴۸ طرح کشاورزی در زنجان

حسنی از افتتاح ۴۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۸۳ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: افتتاح این تعداد پروژه، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ۳۷۹ نفر را به دنبال دارد. 

او افزود: ۲ پروژه در بخش صنایع تبدیلی غذایی شامل کارخانه خوراک دام به ظرفیت ۱۸ هزار تن با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، ۳۱ پروژه مربوط به حوزه آب و شامل ۲۵ پروژه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری به مساحت ۸۰۳ هکتار و ۶ پروژه احداث کانال انتقال آب از جمله این پروژه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  ادامه داد: لوله گذاری و لایروبی و مرمت قنات به طول هفت هزارو ۹۹۱ متر با اعتبار ۲۵۳ میلیارد تومان، ۶ پروژه امور دام شامل پرورش بز داشتی ۵۰۰ راسی، پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۲۶ هزار قطعه، پرورش شترمرغ به ظرفیت ۶۰۰ قطعه، پرورش گاو شیری ۵۰ راس، جوجه کشی بوقلمون به ظرفیت ۲۵۰ هزار قطعه در دوره و پولت بوقلمون مادر به ظرفیت پنج هزارو ۵۰۰ قطعه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان، هفت پروژه احداث گلخانه به مساحت کل بیش از ۲ و نیم هکتار و یک پروژه گلخانه تولید نهال گردوی پیوندی به ظرفیت ۸۰ هزار اصله نهال و یک پروژه گاز رسانی به مجتمع گلخانه ای، با مجموع اعتباری بالغ بر ۱۸.۵ میلیارد تومان طی هفته دولت در استان زنجان به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: کلنگ زنی چهار پروژه نیز در بخش‌های آب و خاک و امور دام با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۸ نفر از دیگر برنامه‌های بخش کشاورزی استان در این هفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی زنجان هفته دولت در زنجان اعتباری بالغ میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر استاندار به بخش ناغان شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمل و بارگیری دو دستگاه پست برق طرح انتقال آب اراضی دهکهنه

برزگر ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان چهار هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • پرورش هزار و ۷۰۰ نفر شتر در داورزن
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم