Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@13:23:11 GMT

جذب و استخدام ۲۰۰۰ تریدر برای اولین بار در ایران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۷۰۱

استارت آپ ایرانی (سرمایه دیجیتال) به دنبال جذب ۲۰۰۰ تریدر است . جذب و استخدام ۲۰۰۰ معاملگر به همراه آموزش و به کار گیری در تیم تحلیل بازار سرمایه دیجیتال

استارت آپ ایرانی (سرمایه دیجیتال) به دنبال جذب ۲۰۰۰ تریدر است . جذب و استخدام ۲۰۰۰ معاملگر به همراه آموزش و به کار گیری در تیم تحلیل بازار سرمایه دیجیتال

وقتی درباره آمار موفقیت تریدرها داخل گوگل سرچ می کنیم، آماری که در اولین قدم می بینیم واقعا ناامید کننده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار برای تازه کارها، شاید ناامیدکننده باشد.

استارت آپ ایرانی به دنبال یک بستر است که ۲۰۰۰ نفر را شاغل و جذب کند.

آیا فقط در کشور های پیشرفته امکان جذب حداکثری وجود دارد ؟ آیا فقط بایدمهاجرت کرد تا جذب شرکت های بزرگ شویم ؟ آیا باز هم باید بارها و بارها اسم دبی ، سوئد و ... را برای جذب بشنویم و این مسیر دشوار را طی کنیم ؟

در گفتگو با مدیرعامل سرمایه دیجیتال ، مهندس ماهان مازندرانی به همه این سوالات در این مصاحبه می پردازیم

آمار موفقیت تریدرها بالای ۹۵ تا ۹۶ درصد می باشد. تریدرها معمولا در سال اول معامله گری، آنقدر ضرر می کنند که از بازار خارج می شوند.

دقت کنید: “در سال اول معامله گری”

بارها پیش آمده کسانی که در حال فعالیت هستند در ابتدای کار، سودهای بسیار زیادی را از بازار می گیرند.

حال این صحبت ما شامل دو دسته می شود:

دسته ای که ترید میکنند. دسته ای که سرمایه گذاری می کنند.

ما با دو رویکرد به این حوزه نگاه می کنیم. رویکرد اول معامله گری و رویکرد دوم سرمایه گذاری . در مبحث سرمایه گذاری مردم عادی معمولا به سمت بازارهایی سوق پیدا می کنند که رشد بسیار زیادی داشته اند،

همانند بازارهایی همچون بورس داخلی، طلا، کریپتو و خودروهای خارجی.

وقتی مردم مشاهده می کنند که بازارها روند صعودی داشته و پول زیادی وارد بازار شده است، وارد آن بازار می شوند. اوایل کار سود زیادی می کنند و این خود یک استراتژی هست. اما بر اثر ارضای طمع خودشان ، سرمایه بیشتری را وارد بازار می کنند. شاید دو یا سه برابر سرمایه اولیه خودشون وارد بازار کنند.

از همان جا هست که ضرردهی شروع میشود.

سرمایه دیجیتال یک راهکاری بسیار جالبی برای این افراد دارد!

چه افرادی که در بازارهای جهانی و چه در کریپتو کارنسی هستند ،جزو سه دسته زیر قرار می گیرند :

دسته اول، افرادی که هم اکنون در داخل بازار ضررده هستند ولی خیلی آهسته خودشان را به جلو کشاندند و هنوز به نتیجه دلخواه نرسیدند. افرادی که هنوز شروع نکرده اند و علاقه بسیار زیادی به این بازار دارند، در دسته دوم قرار دارند. کسانی که از بازار با ضرر یا از دست دادن سرمایه از بازار خارج شده اند را دسته سوم و آخرین دسته می نامیم.

راز ماندگاری در این بازار و در نهایت موفقیت در این بازار از دست ندادن سرمایه و ادامه معامله گری با یک استیمنت ثابت ( نه ضررده و نه سودده ) در صرافی هست.

برای دسته اول باید دو مسئله گفته شود.

مسئله اول مدیریت سرمایه و مسئله دوم مدیریت ریسک.

فقط ۳۰ درصد موفقیت به تحلیل های درست برمی گردد و ۷۰ درصد مابقی به دو مسئله مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه برمی گردد.

سوالی که پرسیده می شود : پس مسئله روانشناسی چه می شود؟

مسئله روانشناسی در مسئله مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه گذاری نمود پیدا می کند و در آن دسته قرار می گیرد.

سرمایه دیجیتال دنبال یک بستر و یک فرصت هست که ۲۰۰۰ نفر را در این زمینه، شاغل و جذب کند.

از این افراد در ابتدا یک آزمون گرفته میشود و این افراد، افرادی هستند که معامله گر های خوبی هستند اما تا به حال سرمایه در گردش خوبی نداشتند تا منفعت خوبی را برای خود کسب کنند.(شرکت در آزمون)

آزمونی که گرفته می شود، مشخص می کند که مسیری که تا به حال انتخاب کردند، مسیر درستی بوده است و یا نه.

بعد از موفقیت افراد دراین آزمون، مصاحبه می شوند و این افراد به عنوان تریدر با ما همکاری می کنند.

یک حساب کنترل شده با سرمایه مشخصی در یک پلتفرم به آنها داده میشود و حساب های معاملاتی آنها در مرور زمان چک و معاملات آنها رصد می شوند.

ما به عنوان منتور در کنار این معامله گران عزیز هستیم و این معامه گران حتی میتوانند حساب واقعی که خودشان هم اکنون بر روی آن ترید می کنند را در کنار حسابی که به آنها داده میشود، همزمان مدیریت کنند.

حال به به دسته دومی که می خواهند در این بازار شروع به فعالیت کنند، می پردازیم.

با توجه به تورم داخل کشورها و وضعیت نابسامان بابت تحریم های خارجی ها، کاهش تولید ناخالص و در مجموع پایین آمدن درآمد، راهکار ما برای کسانی که در آزمون قبول نشده اند، به این صورت است که با آن ها مصاحبه میشود تا ببینیم که با ذهنیت فعلی آن ها میتوانند به معامله گر تبدیل شوند.

اگر در مصاحبه مشخص شود که آنها ذهنیت معامله گری را دارند، میتوانند در یک دوره ۳ ماهه آموزش و ۹ ماهه کوچنگ و منتورینگ همراه با ما شوند.

بعد از این یک سال، میتوانند تصمیم بگیرند که آیا میخواهند با ما همراه شوند و با ما بمانند و یا اینکه خودشان به صورت مستقل برای خودشان کار کنند.

این تصمیم با خودشان هست. حتی می توانند به طور همزمان بر روی حساب خود و بر روی حساب مجزا کار کنند.

بخش عمده ای از نفراتی که با ما هستند، به این مهم دست پیدا می کنند.

تنها کاری که این دسته باید در طول یکسال انجام داده باشند، رعایت مدیریت سرمایه و ماندن در بازار است.

دوستانی هم که در این یک سال با ما همراه بودند و نتوانستند به این موقعیت برسند، اگر توانسته باشند که در این مدت با یادگیری مدیریت سرمایه و ساخت یک استیتمنت برای خود با تعداد معاملات بالا، سرمایه خود را حفظ کنند، تمام هزینه ای را که برای این دوره یک ساله را که به ما پرداخت کرده اند را ما به آن ها بر خواهیم گرداند.

زیرا این مسئولیت ماست که تشخیص دهیم از آنها معامله گر خوبی در می آیند یا نه.

کسانی که در این مسیر با ما هستند، هیچ ریسکی را تجربه نمی کنند. یا به یک تریدر تبدیل می شوند و برای شخص خودشان و یا اینکه برای مجموعه درآمد خوبی خواهند داشت و یا اینکه تمام هزینه ای که داده اند به آن ها باز خواهد گشت.

تمامی این تجربه هایی برای این نفرات، تجربه ای ارزشمند جهت تبدیل شدن به یک تریدر، چه هم اکنون و چه در آینده خواهد بود.

این مسیری است که سرمایه دیجیتال جهت پروژه کوچینگ دارد و هدف اول این پروژه، بدون اغراق و شعار کمک به تریدرها و مردم برای تبدیل شدن به یک تریدر تمام وقت خواهد بود که شاید بتوانند به سرمایه دیجیتال نیز کمک شایانی بکنند.

آکادمی سرمایه دیجیتال

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سرمایه دیجیتال مدیریت سرمایه سرمایه گذاری معامله گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای

اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سفر اخیرشان به کرمانشاه حامل خبر‌های خوبی در حوزه دیجیتال برای استان کرمانشاه بود.

اول اینکه اجرای دو پروژه عمده در حوزه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه و به‌ویژه شهر کرمانشاه دنبال خواهد کرد که یکی از این پروژه‌ها ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال بوده و شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی است.

 قنبرپور برنامه‌ در دست پیگیری بودن توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه را خبر خوب دیگرش در سفر به استان برای دنبال کردن بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بود.

مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه‌اندازی و فراهم شدن آمادگی لازم برای اینکه این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد شود خبر خوب سومش به مردم کرمانشاه بود.

خبر خوب دیگر در جریان این سفر به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بود که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا در استان فعالیت کند و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم