Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان عملیات اجرایی فاز دوم بهسازی و لایروبی بندر صیادی رمچاه-قشم با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، در دومین روز از هفته دولت سال 1401 با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مردم و مسئولان محلی عملیات اجرایی فاز دوم بهسازی و لایروبی بندر صیادی رمچاه-قشم با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور محترم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان شامل بهسازی موج شکن شرقی  به طول 261 متر، احداث دایک 600 متر و جمع آوری موج شکن غربی قدیمی به طول 240 متر می شود.

 

 

مهدی دوستی این پروژه را یکی از  پروژه های مهم شیلات استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: این پروژه برای حدود 800 نفر اشتغال زایی و خدمات دهی ایجاد کرده است.

گفتنی است بندر صیادی رمچاه قشم به بیش از 330 نفر صیاد و حدود 110 فروند شناور در قالب یک تعاونی صیادی با بیش از 21 هزار تن صید خدمات دهی می کند.

بندر صیادی رمچاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خود دارای شرایط ویژه ای است و این شرایط به‌ نوبه خود می‌تواند وضعیت متفاوتی را درزمینه رونق صیادی ، معیشت مردم و جذب توریسم در این شهرستان فراهم کند .

در هفته دولت امسال  9 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 187 نفر افتتاح و همچنین عملیلات اجرایی پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 896 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی 452 نفر در استان هرمزگان آغاز می‌شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر