Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:34:13 GMT

تغییری در ساعت کاری ادارات استان بوشهر ایجاد نشده است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۷۷۴

تغییری در ساعت کاری ادارات استان بوشهر ایجاد نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر جعفری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر ساعت کاری در برخی استان‌ها از سوم شهریور اظهار داشت: در استان بوشهر طبق مصوبه ۱۴ خرداد، ساعت کاری از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت هفت صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه است و تغییری در ساعت کاری ادارات ایجاد نشده است.

وی با توصیه به مردم برای پیگیری اخبار از مبادی رسمی و معتبر یادآور شد: هر گونه تغییر در ساعت کاری ادارات از طریق روابط عمومی استانداری بوشهر اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5572545

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر اصغر جعفری هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا قزوین خراسان رضوی گناوه دولت سیزدهم ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • 18 چرخ با ظاهری جدید و مدرن: ببینید چه تغییری کرده‌اند!
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد