Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندارمازندران، شهید رجایی یکی از شخصیت هایی بود که به معنای واقعی خاطرات خوبی را از خود بر جای گذاشت و در کنار مردم بودن یکی از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،سید محمود حسینی‌پوردر دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در امام جمعه ساری که به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دولت صورت گرفت ، افزود: از ویژگی های منحصر به فرد شهیدان رجایی و باهنر ولایت‌مداری و مجذوب بودن شخصیت معنوی امام راحل بود و رمز موفقیت دولت ها در کشور هم در گرو تاسی از ولایت فقیه و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی برنامه ها برای پیشرفت کشور است و این امر با تعامل مردم با مسئولان محقق می شود.

استاندارمازندران گفت: شهید رجایی یکی از شخصیت هایی بود که به معنای واقعی خاطرات خوبی را از خود بر جای گذاشت و در کنار مردم بودن یکی از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار است.

وی با اظهار این که مدیر در حکمرانی اسلامی باید از سر تواضع به معنای واقعی در کنار مردم باشد و شاخص های این دولت هم بر محور مردم داری است، اضافه کرد: دولت سیزدهم در شرایطی امور کشور را در دست گرفت که خزانه دولت اعتباری برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنانش نداشت، اما آیت الله رئیسی و گروه کاری این دولت با برنامه ریزی اصولی برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش هستند.

حسینی پور گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم مهم ترین راهبرد و برنامه در دولت سیزدهم است و به طور حتم با همراهی و تلاش تمامی مسئولان افق روشنی در این حوزه در آینده نزدیک با رفع گرفتاری های مردم که به ارث رسیده از دولت های قبل است، نمایان خواهد شد.

وی افزود : تحولاتی که در کشور در ماه های گذشته اتفاق افتاده به نفع ایران اسلامی بود که به طور حتم حلاوت آن را مردم خواهند چشید.

استاندار مازندران آزادسازی سواحل را یکی از دستاوردهای ماندگار دولت در استان برشمرد و گفت: ما در این بخش در اول کار هستیم و با اجرای طرح گردشگری اسلامی در سواحل می خواهیم رونق اقتصادی برای استان به ارمغان آوریم.

وی افزود: سواحل مازندران با تلاش کسانی که اهلیت انقلابی دارند در حال نوسازی است و به طور حتم زمینه گردشگری اسلامی در استان فراهم خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به هوشمند سازی فروش نان در استان گفت: با اجرای این طرح مصرف آرد در استان حدود 40 درصد کاهش یافته و به نوعی دست سودجویان در این حوزه کوتاه شد.

وی با بیان این که 114 واحد صنعتی راکد در ماه های گذشته در مازندران به چرخه تولید بازگشت، افزود: افزایش راه اندازی صنایع تبدیلی در حوزه های مختلف کشاورزی در استان در دستور کار است.

حسینی پور با بیان این که ظرفیت قابل توجهی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: به طور حتم با برنامه ریزی اصولی برای شکوفایی ظرفیت های مغفول استان اقدام خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفع مشکلات معیشتی و محرومیت زدایی محوری ترین برنامه دولت مردمی سیزدهم طور حتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند