Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم دبیر گفت: تغییر ساعات کاری از خردادماه امسال به منظور مدیریت مصرف انرژی و به ویژه برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی اردبیل اعمال شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل می گوید: با گذر از فصل گرما و طبق مصوبه هیئت دولت ساعات کاری ادارات، بانک‌ها و مؤسسات از روز شنبه پنجم شهریورماه به روال قبل برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه همکاری خوبی را از دستگاه‌های اداری، بانک‌ها، شرکت‌ها و… در این بخش شاهد بودیم، گفت: ساعات کاری ادارات از ۲۱ خردادماه با آغاز فصل گرما، افزایش برق مصرفی، لزوم مدیریت مصرف برق با هدف تأمین مستمر و پایدار برق برای آحاد جامعه و با عنایت به مصوبه هیئت وزیران و اعلام سخنگوی دولت، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۳:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۲:۳۰ تعیین شده بود.

دبیر می گوید: در این مدت نحوه فعالیت و ساعات کاری بیمارستان‌ها و مراکز امدادی مستثنا از این قاعده بود و طبق دستورالعمل کاری خود و در عین حال با رعایت الگوی مصرف فعال بودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه مردم به رعایت الگوی مصرف پایبند باشند، گفت: صرفه‌جویی در مصرف انرژی تنها محدود به فصل مشخصی از سال نیست و مردم باید خود را در برابر منابع این کشور مسئول بدانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت مصرف انرژی ساعت کاری ادارات رعایت الگوی مصرف برق ساعات کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • علائم شایع کم کاری تیروئید را بشناسید
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان