Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:46:50 GMT

درخواست تعویض شناسنامه در نمازجمعه تهران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۹۶۵

درخواست تعویض شناسنامه در نمازجمعه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت احوال، در راستای تأکیدات دولت مبنی بر حضور مسئولان و مدیران در بین مردم و پاسخگویی لازم، سازمان ثبت احوال کشور در نماز جمعه این هفته تهران نسبت به برپایی میز خدمت اقدام نموده و ضمن پاسخگویی به اقدامات هویتی و حقوقی در راستای ارائه خدمات به زائرین زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه در نماز جمعه اقدام می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی برپایی این میز خدمت، رئیس و مدیران کل سازمان ثبت احوال کشور با مردم دیدار کرده و ضمن پاسخ به مشکلات و سوالات آنان، ارشادات و دستورات لازم را صادر می‌کنند که این امر ضمن افزایش رضایتمندی مردم موجب رفع مشکلات مراجعان نیز می‌شود.

کد خبر 5572561 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: شناسنامه سازمان ثبت احوال هفته دولت شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی شهر تهران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش علیرضا زاکانی شورای شهر میراث فرهنگی مترو سازمان تامین اجتماعی یوسف نوری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اربعین 1401 آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد.

مجید کیانی، در دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مناطقی که خارج از نقاط جمعیتی، دارای تراز تجاری مثبت و محصور باشند از پرداخت مالیات و عوارض معاف هستند و منطقه آزاد ارس از این سه الزام برخوردار است.‌

وی افزود: در صورت اعمال این معافیت که مقدمات اجرایی آن فراهم گردیده، واحدهای تولیدی از پرداخت ارزش افزوده در قبال خرید مواد اولیه از داخل کشور معاف خواهند شد و این امر تاثیر بسزایی در ترغیب سرمایه‌گذاران جدید به حضور در ارس و کاهش قیمت تمام شده تولیدات منطقه برای ارتقاء توان رقابت در بازار داخلی و بین‌المللی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی نیز در این دیدار پس از بحث و بررسی موضوع، عنوان کرد: این سازمان پس از بررسی‌های لازم، معافیت ارزش افزوده در ارس را نهایی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها