Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:14:32 GMT

نامه تهدیدآمیز علی‌نژاد به صالحی‌امیری

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۹۸۲

نامه تهدیدآمیز علی‌نژاد به صالحی‌امیری

نامزد ریاست کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به رئیس این کمیته خواستار تعیین تکلیف نهایی اش برای حضور یا عدم حضور در انتخابات این کمیته شد.

به گزارش مشرق، اسامی تایید صلاحیت نامزدهای حضور در انتخابات پیش روی کمیته ملی المپیک در شرایطی اعلام شد که نامی از مهدی علی نژاد معاون سابق قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که نامزد ریاست شده بود، در بین آنها دیده نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اتفاق علی نژاد طی نامه ای به رئیس کمیته ملی المپیک اعتراض خود را اعلام کرد. در این نامه آمده است:

«جناب آقای دکتر صالحی امیری

ریاست محترم کمیته ملی المپیک ایران

با سلام و احترام.

به استحضار می رساند سایت رسمی کمیته ملی المپیک ایران در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۲۶ اقدام به انتشار اسامی نامزدهای قطعی شده انتخابات ۶ شهریور ۱۴۰۱ کمیته ملی المپیک با قید " تا این لحظه" نمود که نام اینجانب، نامزد ریاست کمیته ملی المپیک، در لیست اسامی اعلام شده قرار نداشت. در این رابطه موارد زیر قابل توجه است:

۱ - کمیته ملی المپیک موظف بود مطابق مواد ۱۱ و ۱۲ دستور العمل اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک، مصوب مجمع کمیته ملی المپیک و مورد تایید کمیته بین المللی المپیک، ظرف مدت ۴ روز کاری پس از اتمام ثبت نام نامزدها یعنی ۲۵ مردادماه اسامی نامزدهای تأئید شده و رد شده را به آنها اعلام نماید که این مهم صورت نگرفت.

۲ - براساس ماده ۱۴ دستور العمل فوق الذکر، کمیته ملی المپیک موظف بود فهرست اسامی نهایی کاندیداهای عضویت را برای کلیه اعضای مجمع عمومی ارسال نماید که این مهم نیز در روز یکشنبه ۳۰ مرداد صورت نگرفت.

۳ - اسامی منتشر شده با ۳ روز تأخیر نیز، با قید تا این لحظه، جنبه نهایی ندارد.

۴ - اگر صلاحیت اینجانب توسط مراجع مربوطه مورد تأئید قرار نگرفته است، لازم بود این موضوع به اینجانب ابلاغ گردد که تاکنون این اتفاق نیز صورت نگرفته است.

۵ - علیرغم جمیع اقدامات خلاف دستورالعمل فوق‌الذکر، به جهت رعایت حقوق اینجانب، مقتضی است دستور فرمایید فی‌الفور نام اینجانب نیز به عنوان نامزد تأئید صلاحیت شده اعلام گردد یا مراتب رد صلاحیت بنده جهت داشتن فرصت اعتراض و اقدامات قانونی دیگر ابلاغ گردد.

بدیهی است عدم توجه به دستورالعمل اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک، موجبات ابطال احتمالی این انتخابات توسط مراجع صالحه داخلی و کمیته بین المللی المپیک را در پی خواهد داشت که مسئولیت آن با شخص جنابعالی است.»

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مهدی علی نژاد کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان انتخابات کمیته ملی المپیک خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید نظام الدین موسوی دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) در گفت‌وگویی از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

وی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امنا در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امنا قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسماً اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می‌داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امنا در دور دوم قطعی شد.

موسوی در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی

۲- احمد نادری

۳- ابراهیم عزیزی

۴- پیمان فلسفی

۵- سمیه رفیعی

۶- ابوالفضل ظهره وند

۷- محمد سراج

۸- ابوالقاسم جراره

۹- زینب قیصری

۱۰- ریحانه اخلاقی

۱۱- صالح اسکندری

۱۲- سید مرتضی محمودی

۱۳- بیژن نوباوه وطن

۱۴- حسین صمصامی

۱۵- مجتبی رحماندوست

۱۶- مهدی شریفیان

کد خبر 750269

دیگر خبرها

  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • دستمزدم برای «فسیل» هم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان نبود!
  • دستمزدم برای «فسیل» به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان هم نبود!
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی