Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان گفت: پروژه‌های هفته دولت با اعتبار یک هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان در شهرستان گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛عیسی پایین محلی صبح امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان اظهار کرد: ۲۶۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان گرگان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان ادامه داد:  ۱۹۵ پروژه عمرانی در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده که از این تعداد  ۱۲۲ پروژه قابل افتتاح است.

پایین‌محلی بیان کرد: از تعداد کل پروژه های شهرستان ۶۹ پروژه اشتغالزایی داریم که از این تعداد ۶۳ پروژه  به بهره برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه ۷۳ پروژه در هفته دولت در گرگان کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: ۶ پروژه تولیدی در سطح شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه ها ۴۴۸ نفر اشتغالزایی به همراه داشته و این پروژه‌ها با اعتبار یک هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان اجرا شده است.

این مقام مسئول به اقدامات دولت در یک ساله اخیر اشاره کرد و افزود: عادلانه سازی یارانه ها یکی از اقدامات مهم دولت بود و در اجرای آن مشکلاتی از قبیل شلوغی نانوایی ها در ابتدای کار وجود داشت که در روز گذشته با ابتکارات انجام شده و نظارت‌ها شاهد برچیده شدن این صف‌ها نانوایی بودیم و حتی در برخی از نانوایی‌ها شاهد آن بودیم که بیش از ۱۰۰ نان هم باقی مانده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان گرگان پروژه ها کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد از آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در شهرستان خبر داد.

اصغر بلکی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با عنایت به نهضت ملی کاهش آلودگی پلاستیکی و مضرات مصرف بی‌رویه در جامعه و همچنین شعار هفته زمین پاک امسال «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»؛ اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اقدام به آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های نایلونی با کیسه‌های پارچه‌ای در سطح شهرستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت نان و مصرف بالای روزانه توسط آحاد مردم، این اداره ممنوعیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‌ها را در اولویت قرار داده و طی هماهنگی با فرماندار و تشکیل جلسات متعدد با شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات مرتبط در هفته زمین پاک اقدام به آغاز توزیع ۳۰۰۰ کیسه پارچه‌ای در سطح نانوایی‌ها در مرحله اول کرده است.

رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد اضافه کرد: همچنین طرح ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر با جدیت پیگیری خواهد شد.

بلکی‌وند بیان کرد: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده به جای کیسه‌های نایلونی، کیسه‌های پارچه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است و به‌تدریج نایلون و پلاستیک حذف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها