Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح اورژانس وکیل در کانون وکلای دادگستری استان قزوین در جمع خبرنگاران، افزود: طبق گزارش رییس کارگروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره فساد فولاد مبارکه، هنوز جمع بندی دقیقی در این زمینه وجود ندارد و باید موضوعات افشاگرانه دقیق و بعد از رسیدن به نتیجه نهایی باشد تا بعد از اعلام شدن در جامعه ایجاد ناامیدی و یاس نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اینکه گفته شود بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان فساد شده است هرکس آن را بشنود ناراحت می شود هرچند اصل فساد در این مجموعه بوده ولی به این میزان نبوده است.
این مسوول با اشاره به طرح های در دست اجرا در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، افزود: کار رسیدگی به برخی از طرح ها در کمیسیون تمام شده مثلا حمایت مالی از افشاگران فساد که یکی از طرح های مهم ما بوده که به پایان رسیده است.
غضنفرآبادی گفت: طرح سوت زنی یا حمایت از افشاگران فساد مالی از جمله این طرح ها است که از افشاگران فساد، حمایت های قضایی و امنیتی صورت می گیرد.
این مسوول افزود: این طرح، مختصر، دقیق و حساب شده است که امیدواریم به سرانجام برسد.
غضنفرآبادی اضافه کرد: طرح های زیاد و مهمی در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و برخی به صحن علنی مجلس ارسال شده و منتظر نوبت رسیدگی می باشد.
وی گفت: الزام به ثبت سند رسمی اموال غیرمنقول از مهمترین طرح های کمیسیون قضایی است و لایحه قانون تجارت مهمترین لایحه این کمیسیون بوده که چندین دور در مجلس باقی مانده و در تلاش هستیم در این دوره، آن را به پایان برسانیم.
این مسوول افزود: طرح های دیگر مثل اصلاح تشکیلات و آیین دادرسی دیوان اداری را تا حدودی اصلاح کرده ایم و شورای نگهبان ایراداتی گرفته و برگشت خورده که در حال انجام است.
وی درخصوص طرح اورژانس وکیل، گفت: گاهی اوقات بزه دیده در شرایط سختی قرار می گیرد و نمی داند چه کاری کند و در این شرایط سخت یک حامی می خواهد و طرح مشاور وکیل که در استان قزوین اجرا شده بسیار می تواند به زنان، کودکان و اقشار آسیب پذیر کمک کند.
این مسوول افزود: مزیت این طرح، مشاوره حقوقی رایگان آن است و بسیار می تواند کمک کند و امیدواریم همکاری وکلای داوطلب در این طرح تداوم داشته باشد که می تواند در صورت موفقیت در سطح کشور اجرا شود.
وی، طرح اورژانس وکیل را بسیار مناسب و ابتکاری دانست و گفت: قانون حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست و معاضدت های قضایی در قانون وجود دارد ولی مشاوره تلفنی یا وکیل تلفنی وجود نداشت که با اجرای این طرح در استان قزوین می تواند بسیار موثر باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی دادگستری استان قزوین کانون وکلای دادگستری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دادگستری استان قزوین مجلس شورای اسلامی دادگستری استان قزوین کانون وکلای دادگستری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۸:۱۵ با قضاوت یاسر همرنگ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بایکدیگر دیدار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاجی‌عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی به سرمربی‌گری مجتبی حسینی بازی کردند و ترکیب فولاد هم متشکل از کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، احسان پهلوان، وحید حیدریه، لوسیانو پری را، ساسان انصاری، سینا مریدی و محمد علی‌نژاد با هدایت عبدالله ویسی بود.

در نیمه اول، بازی روندی متعادلی داشت اما فولاد خوزستان با تمرکز بر روی ضدحملات و شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم، موفق شد در ده دقیقه ابتدایی توسط ساسان انصاری به گل اول بازی دست پیدا کند. فولاد پس از گل اول سعی بر کنترل جریان بازی داشت و تمامی راه‌های نفوذ بازیکنان آلومینیوم را بست تا بازی در نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان سیدمجتبی حسینی توانستند با گذر از لایه‌های دفاعی فولاد، با اولین موقعیت خطرناک‌شان روی دروازه فولاد در دقیقه ۶۰ مسابقه به گل تساوی برسند و نتیجه توسط کاظمیان به تساوی یک بر یک رسید. این نتیجه در پایان ۹۰ دقیقه تلاش تیم‌ها دست‌نخورده باقی ماند. با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۳۱ امتیاز در رده دهم ایستاد و فولاد این هفته را با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم به پایان برد.

کد خبر 749891

دیگر خبرها

  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری